/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mail om gratis tlf. fra Nokia, Spam?
Fra : nebis
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 17-11-04 15:57

Jeg har fået en mail, hvori der står at man skal sende den videre til 8 personer + en angivet mailadr. hos Nokia. Som tak for reklame-hjælpen vil man modtage en Nokia 6610 indenfor 2 uger (De vil kontake én gennem mail for at få adr).

Jeg tænker straks spam, men ville lige høre om der er nogen, der rent faktisk har oplevet at modtage en gratis mobil fra Nokia.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : moltov

Modtaget 110 point
Dato : 17-11-04 15:58

Lad vær med at sende...Det er en ÆLDGAMMEL spammail...

Det er har INGEN hold i det overhovedet! (Er blevet undersøgt hos Nokia dengang af et program fra DR)

VH
Moltov

Kommentar
Fra : Rupta

Dato : 17-11-04 18:20

Ganske rigtigt, som moltov skriver!
Den mail er mere end et år gammel... og FAIK!
Så nebis: Glem det. Det ER spam.

//Rupta

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 17-11-04 18:20

lyder som en fake nokiamail, altså osse spam, hvor man endda selv spammer, hvor groft.

Godkendelse af svar
Fra : nebis

Dato : 17-11-04 20:24

I har alle underbygget min mistanke, tak for det, men kun én kan få point...

Takker for svaret moltov.

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 17-11-04 20:27

Den så da lige sur nok ud, måske havde det været nok med eller

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 17-11-04 20:28

... Ja undskyld er ny herinde så skal lige prøve de der af....