/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook Express
Fra : hazen
Vist : 519 gange
50 point
Dato : 17-11-04 11:20

Hvordan kan jeg få Outlook Express 6.0 til at give mig besked når der er nye mails selv om programmet (Outlook Express 6.0) ikke er åbent.
Jeg har set det kan lade sig gøre på film. ( You got mail ! ).

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 17-11-04 11:27

Det skal være åbent for at kunne søge efter post og informere dig med lyd,ellers skal du have win net passport og så lade dig informerer om ny post gennem Messenger, net passport skal så være oprettet med din normale e-mail adresse.
Manse9933
I film kan alt lade sig gøre

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 11:29

men så skal Messenger være åben,så er du lige vidt

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-11-04 11:36

Microsoft outlook kan gøre det. Der ligger så et lille ikon ned ved uret, og så dukker der en et lille vindue op, når du får mails på "standard-kontoen."

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 11:38

så er programmet også åbent

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-11-04 11:43

Ja, men det er ikke mere åbent end der kun er tale om et lille ikon nede ved uret.

Man kan IKKE arbejde i et program på sin PC, der ikke er åbent. Det siger sig selv.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 11:53

et program er da åbent når der er et icon i sys tray om det er fuldt åbent eller
det ligger i systray er da det samme,at det ligger i procces linjen eller i sys tray
er det samme,den eneste forskæl er at når et program er funldt åbent så bruger
det lidt mere cpu og ram,næsten umærkbart.
Her er nogle andre programmer der måske ikke bruger så mange recurser som OE når de
er åben eller ligger i sys tray,jeg bruger PoP Peeper det kan også
håndtere både web og pop3 mail konto.
http://www.snapfiles.com/freeware/comm/fwemcheck.html
så mange man vil.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 11:57

du kan bare tjekke i joblisten,åben og luk dit program fra icon til fuldt åbent

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-11-04 11:59

Der komme også et lille ikon i Outlook Express nede ved uret når der er ny post, men det er som manse9933 siger at programmet skal være aktivet - men kan dog være minimeret.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-11-04 12:00

aktivet=aktiveret

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 12:28

Pop Peeper der kan man sætte sine egen lyde på til hver enkelt konto
http://www.poppeeper.com/
vis man har nogle eller selv laver dem,vis du henter dette program>
http://www.cfs-technologies.com/home/?id=1.4
og registrere det (gratis)så kan du indstille det til den stemme
mand/kvinde hastighed/pitch(lys mørk stemme) til at sige hvad dit mail program skal sige
du kan f.eks. skrige i programmet You got mail og så gå op i file>save as wave file>
klik på knappen med ...browse til C:\WINDOWS\Media ,kopier det du har skrevet ind i filnavn
i dette tilfælde You got mail klik på gem og klik så på export,nu ligger den i Media,
så går du ind i lyde og lydenheder>lyde og vælger den lyd som du lige har lagt ned i Media
til Ny Postmeddelese,nu siger OE You got mail når du får mail's,du kan også lave en
mappe og exportere lydene til vis du f.eks. vil bruge POP Peeper så henviser du bare
Pop P til denne mappe,programmet skal reg for at man kan benytte export,man høre aldrig fra
dem,jeg bruger og så disse stemmer downloades seperat>
British English

Microsoft Voices Mary, Sam and Mike (7.5mb)
jeg har den kvildelige British English stemme over alt på min pc.
Manse9933 (gratis)lidt sjov skal man have

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 12:32

skrige skrive ,der er også robot stemmer o.s.v man kan skrive og exportere i

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-11-04 12:36

Jeg har et program der hedde Easy Notification, det åbner samtidig med Windows (Det kan fravælges) og kontrollerer mine konti med et programmeret interval (fra 1 minut og opefter)

Det kan hentes her

http://tucows.mundofree.com/winnt/preview/71719.html

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 12:38

ups,og så kan man selvføgelig bruge det til at læse web sider med mens man går og piller bussemændmen kun på engelsk,det samme gælder det man skriver og exportere,man kan
godt skrive på dansk>exporter men resultatet vil lyde som volapyk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-11-04 13:36

Manse9933 > nu er der en sød kvindestemme der fortæller mig der er post et fedt link.

//bentjuul

Kommentar
Fra : popper

Dato : 17-11-04 14:18

Der findes også et program der kan downloades fra www.download.com som hedder ePrompter det ligger sig når det er installeret nede ved uret og fortæller dig når der er kommet post.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-04 14:28

Manse9933

"og så kan man selvføgelig bruge det til at læse web sider med mens man går og piller bussemænd men kun på engelsk,"

hvad mener du dog

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 14:51

miritdk>mine bussemænd er flersproget,så de kan pilles på dansk/engelsk/tysk/svensk/norsk
men de kan bedst lide at blive pillet på engelsk der benytter man den samme finger som stritter når man drikker the,det må være fordi at det er mest skånsomt

bentjuul'<jag indstiller man hende rigtigt så er din pc blevet en veltalende lægger sexet Quinde

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 14:52

lækker
det må være fordi at den er mest skånsomt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 14:53

jagja

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-11-04 14:57

Manse9933 > det er lige før min kone bliver jaloux

//bentjuul

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 15:02

så må hun have en sexet mande stemme på sin pc, Arnold

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 15:03

mail konto

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 15:03

i'l bee bakkkk

Godkendelse af svar
Fra : hazen

Dato : 17-11-04 15:49

Tak for svaret Manse9933.