/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kandu profil - hmmmmm
Fra : miritdk
Vist : 369 gange
1 point
Dato : 16-11-04 12:14

nu har jeg forsøgt at rette - indsætte nogen kommentarer i min profil her - og ikke om jeg kan - er det nu et kanduikke eller kandu spørgsmål *G* - prøvede lige før men niksen - gemmer og tror alt er ok - og ingen forandring. Andre der kender problemet eller er jeg bare rimelig uheldig ?????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-11-04 12:23

Hvis du klikker: rediger profil og derefter :gem ændring, plejer der ikke være problemer.
mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 12:24

dova....... - gør det nemlig sådan - men den gemmer filene ikke - grrrrrrrrrrrr

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-11-04 12:26

har lige prøvet virker fint se lige om fluebenet mangle nederest

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-11-04 12:34

Fluebenet skal kun være der hvis man vil have nyhedsbreve fra Kandu, jeg har fjernet det og har ikke problemer.
Men måske er der koks i systemet så det ikke registrerer at du er superbruger, for det er kun dem der kan skrive noget i sin profil.
mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 12:52

prøvede lige igen - flueben i - flueben af - nul og niks jeg kan åbenbart ikke gøre noget ved det pt - endnu kun lettere irriterende - men kan jo være jeg farer i flint senere

Jaja........ koks her og der og allevegne - hvorfor ikke *GGG*

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 11 point
Dato : 16-11-04 13:00

Ja, ja... Kandu har sine sider, og det går ikke al'tid lige efter hensigten
Prøv at logge af Kandu (efter du har gemt dine ændringer). I din browser går du ind under Funktioner -> Internetindstillinger og under fanen Generelt (her skulle du være) sletter du alle Cookies og Filer.
Log på Kandu og kig så igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 13:12

HAH CLAN ----------- det har jeg prøvet - ingen forandring - men ok - det er ski heller ikke særlig vigtigt - har vist bare fået røde knopper af kandu lige idag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 17:55

hmmm har prøvet igen og stadig gemmer den ikke - så får se - tror der er knuder på tråden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 19:41

giiiiiiiiiiider ikke mere - hvem vil have det ene men meget kostbare point ??????????????????

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 21:56

Tak for svaret CLAN. ikke at det hjalp indtil videre - men andre kunne måske bruge dit indlæg *G*

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-11-04 12:21

Kandu har en aftale med apotekerne omkring salg af antihistamin (imod røde knopper og udslæt ved allergi)... måske du er næske "kunde" ud af en lang lllaaannnggg række

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-11-04 12:23

NB: Måske du via elgiganten kan købe en påtrådenknudeudretter