/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvor er mine programmer??
Fra : andoka
Vist : 256 gange
200 point
Dato : 16-11-04 11:40

Hej jeg har været nødt til at installer ny systenmappe( 2000 proff).
Nu kan jeg se mine programmer inde på hardisken, men jeg kan ikke komme ind i dem, hvad gør jeg???

Anne

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-11-04 11:47

geninstallerre programmerne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 11:49

umiddelbart så tror jeg det bare er at geninstallere programmerne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 11:50

ajiiiiiiiiiiii sorry rotw - nåede ikke at få opdateret - *GGG*

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-11-04 11:56

kender det godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 12:03

rotw - tjah det gør alle vel - men for hulen hvor er det irriterende

sorry andoka - bruger din tråd til lidt smalltalk her - men det ER irriterende *GGG*

Kommentar
Fra : andoka

Dato : 16-11-04 12:38

Ja nu er det bare at der ligger et program til 16000,- inde på puteren og jeg har ikke så jeg kan geninstallere det??
Er der slet ikke andre måder, programmerne er der jo..

Anne

Kommentar
Fra : Drystin

Dato : 16-11-04 13:45

Du kan prøve at gå ind i program mappem og find den file der køre programmet dette virker dog ikke altid da programmet nogen gange ligger info ind i din system reg base..

men prøv at find en .exe file med program navnet..

Kommentar
Fra : andoka

Dato : 16-11-04 14:53

Tak det vil jeg prøve.

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 17-11-04 13:08

prøv med pc inspecter file recovery v3 som er et gratis program du kan downloade det kan finde tabt data

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 17-11-04 13:09

der skulle ha stået inspector