/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
CS-Hvordan Får jeg superheromod på Dedic~
Fra : dikas
Vist : 858 gange
77 point
Dato : 15-11-04 21:53

CS-Hvordan Får jeg superheromod på Dedicated server........
Hjælp mig....... Jeg har gived Alle mine point væk nu så hjælp mig....
Eventuelt kan i sende en fil som bare skal unzippes(med Winzip, WinRaR)..... Så får i flere point.....
Men i kan også bare give mig et link det er bare ikke så godt for så tror jeg ikke at det vil virke......
Hilsen Dikas'O

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 16-11-04 10:15

Det spørgsmål hidhører vist under spil

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 17-11-04 18:21

Ok det gør jeg

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 77 point
Dato : 04-12-04 10:42

yessir, her er mit inlæg så, jeg havde ellers ikke problemer med at finde vej i hl2. med hensyn til dit spørgsmål i denne tråd:
dedikated server kan ikke joines via steam, eller jo, men så skal man betale, så du kan kun bruge den til lan.

Godkendelse af svar
Fra : dikas

Dato : 07-12-04 15:36

Tak for svaret xyzzygy.

Kommentar
Fra : danoob

Dato : 22-02-05 17:55

nej man kan godt lave dedicated server online... jeg har set på flere forummer hvor der bliver forklaret hvordan... men jeg kan ikke få mit til at virke.. pga. jeg sidder koblet til internettet igennem en router og jeg kn ikke finde ud af at åbne(forwarde) mine porte rigtigt... men mine venner sier at de har prøvet det mange gange! men jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor/hvordan man installerer mods på en dedicated server... også selvom det kun er til lan! mods som f.eks. amxmod og meta og andet og så senere superhero eller wc3!

Kommentar
Fra : danoob

Dato : 22-02-05 17:56

#/dikas

jeg kan godt sende superhero mod til dig... men jeg ved desværre ikke hvordan man installerer det:( og jeg kan også godt sende amx mod x til dig.... du må lige skrive til mig mortenthammawat@hotmail.com.