/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Gammel mødregruppe Søges:::
Fra : memuel
Vist : 544 gange
187 point
Dato : 15-11-04 16:39

Jeg har oprettet en annonce på http://www.gamle-venner.dk/
Jeg efterlyser nogle af mine gamle mødregruppe medlemmer: Iben mor til Oliver, Iben mor til Alexandra og Helle mor til Amanda. Jeg mor til Mette
Børnene er født i slutningen af 1990. Kender du en af mødrene eller er du af børnene, så klik ind på gamle venner og kontakt mig!!!

Memuel

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 18-11-04 16:15

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe????
Hvor kan jeg sætte flere opslag i nu har jeg prøvet to steder,
Hjælp!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 16:27

Kære memuel. Når det går hedest til her på Kandu, er der ca. 300 brugere online. Hvis vi siger at der ialt er 1500 brugere, er det jo også et relativt lille forum du henvender dig til. Kandu er et viden-delings-center. Du skal nok prøve i et noget større plenum. Du kunne jo prøve med en annonce i Den Blå Avis. http://www.dba.dk

Held og lykke i din fortsatte søgen. Arne

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 16-12-04 14:47

Jeg er ikke nået videre i min søgen efter min gamle mødregruppe. Indtil nu er der 187 der har læst denne efterlysning, hvis de hver især kender bare 10, der igen kender 10 der kender 10.... det bliver jo en del

Så kan jeg når ret langt ud.Jeg har forsøgt et par af de andre foreslag der er kommet, men uden held.
Måske jeg skulle skrive til Sporløs???!??

Memuel