/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Rullekrave sweater
Fra : sonjor
Vist : 2189 gange
100 point
Dato : 15-11-04 16:23

Hej, er der nogen der har en strikkeopskrift på en rullekrave sweater (dækken) til en dværgpudel? Han er p.t.knap 4 mdr og vejer ca. 3500 g nu, men bliver jo nok lidt større. Han skal snart klippes første gang, og så går vi jo den kolde tid imøde.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 15-11-04 18:06

Ved ikke, om du selv kan finde ud af at gøre denne her lidt større
http://www.sitecenter.dk/www.chihuahua.dk/strikkeopskrifter/

mvh dova

Kommentar
Fra : nusta

Dato : 15-11-04 18:17

Hej sonjor.

Du kan finde en opskrift på en strikkeopskrift på en rullekrave sweter til en chihuahua på www.chihuahua.dk under opskrifter. Opskriften er til en ca 2,5 kg hund og så kan du jo bare forøge maskerne så det passer til en dværgpudel.

Med venlig hilsen

Dorthe

Kommentar
Fra : nusta

Dato : 15-11-04 18:18

Hej sonjor.

Dova har fundet den samme side.

Hej igen
Hilsen Dorthe

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 18-11-04 17:15

Tak for svaret dova. Jeg har sat min datter til at afprøve opskriften.
Hilsen Sonja