/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Lagersalg/udsalg eller halsalg søges
Fra : vixen
Vist : 3014 gange
150 point
Dato : 15-11-04 15:36

Hej, er der nogle der evt. kender til nogle billige steder der har stof, tilbehør, blonder samt symærker til billige penge I stor kbh eller bare på Sjælland? (Ikke Stof&stil/Peters resthal!) Jeg kan huske at der var sådanne steder i 80'erne, de købte fra falit bo'er osv og solgte så tingene billigt fra evt deres garage eller lade. De var aldrig til at finde i telefonbogen så derfor prøver jeg her.

Accepteret svar
Fra : Cirkelinedk

Modtaget 160 point
Dato : 15-11-04 16:51

Stof-farveri, som også sælger 3. sortering (misfarvninger og indløb til farvemaskiner) meget billigt: ca. 2 kr meteren. Men man må købe hele ruller, og der er blandet stoffer og farver på rullerne.
De har åbent lagersalg 5 gange årligt.
Ellers ring til dem og spørg om hvornår der er lagersalg.

Adresse Industrivej 10
3000Helsingør

Kontakt Tlf: 49223600
Mail: nbf@nbf.dk

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : rimmer

Dato : 15-11-04 16:57

Der er nok ikke mange steder tilbage med sådan noget, det med at sy selv er jo nok
ikke det der bliver brugt mest tid på mere, så et lagersalg med de ting kan nok ikke
løbe rundt.

Har selv købt restparti af stof, rib, og påstrygning/syningssmærker fra en butik der
lukkede, men bor ikke på sjælland.

held og lykke med jagten

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 16-11-04 11:25

Ja det tænkte jeg jo nok, i 80'erne var det nærmest på mode at sy selv, men nu kan det jo slet ikke betale sig mere. Det er surt. Men Cirkelinedk's bud ser da spændende ud, så tak for det.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-04 18:48

Det er da højeste mode at sy selv!

Se lige alle dem, der kommer i stofbutikkerne...

MVH
Hanne (én af dem, der syr selv....)

Godkendelse af svar
Fra : vixen

Dato : 17-11-04 12:13

Tak for svaret Cirkelinedk.

Kommentar
Fra : wille12

Dato : 18-06-13 15:32

Du kan evt. kigge forbi http://www.myoutlets.dk/ - der kan du løbende følge med i hvor når der er lagersalg rundt omkring i DK