/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
outlook express
Fra : dengamle
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 15-11-04 12:40

jeg er nu gået fra incredimail
Men så vil jeg bruge outlook express men jeg kan ikke læse indkomne mail og ej haëller sende den skriver
programmet har udført en ulovlig handling
Hvem kan hjælpe me det så jeg kan benytte den side
Hilsen den gamle

Kommentar
Fra : azazaz

Dato : 15-11-04 12:49

først og fremmest luk programmet når den udfører en ulovliv handling. dernæst skal du gå under funkitioner og konti i outlook expres da programmet skal sættes op før det virker du skal her udfylde alle disse felter også vælge server til ind og udgående post så bør det virke.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-11-04 12:58

Det lyder mere som om der skal en geninstallering til, når Incredimail afinstalleres kan ud risikere at have slettet nogle filer der tilhører Outlook express

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 15-11-04 14:19

jeg beklager der kommer stadig frem at jeg har lavet en ulovlig handling
Dengamle

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-11-04 14:52

Har du geninstalleret?

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 15-11-04 15:05

ja jeg har geninstalleret
Dengamle

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-11-04 15:09

Hmm, så må der jo være noget mere alvorligt på færde, beklager jeg kan ikke hjælpe

Accepteret svar
Fra : acronym

Modtaget 100 point
Dato : 15-11-04 16:00

Hej

Da du genistallerde Outlook Express, afinstallerede du programmet først, eller læste du det bare oven i det gamle?

Kontrolpanel -> Tilføj/fjern programmer -> tilføj/fjern windows komponenter -> Fjern fluebenet ved Outlook Express.

Tryk OK et passende antal gange, genstart computeren, og svar evt. JA til at du gerne vil "rydde op i OE"

Gå ind samme sted som før og sæt et flueben ud for Outlook Express.

Mvh

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 15-11-04 18:54

jeg kan ikke se nogle komponenter i tilføj/fjern
dengamle

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 17-11-04 14:20

Tak for svaret acronym.
jeg kan desværre ikke komme videre
Hilsen den gamle