/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jeg har sagt det før...
Fra : molokyle
Vist : 355 gange
89 point
Dato : 14-11-04 00:20

...men gentager gerne :

Når Kandu.dk får det 'nye' system op at køre (99,9 % oppetid) ..på et tidspunkt, i det nye år

Med .Net, C#, ny database, regler, mulighed for billed-upload, nul point i smaltalk og hele svineriet, så bliver alt godt

...men hold kæft; jeg kommer til at savne den frustrationen over 'lortet' ikke virker

Andre der tænker i samme baner ? (...bare for at pladre om ét eller andet )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-04 00:26

Hvordan kan man savne frustration ?
Frustration fører til stress og længere tids stress er skadeligt for helbredet.

Men 99,9 % oppetid - hvorfor ikke 100 % nu vi er ved ønsketænkningen

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 00:47

Jeg skal altså i seng.
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-04 00:53

dova ->

Citat
Hvordan kan man savne frustration ?

Svar : Gør som jeg !!!

Keldd -> Kunaat.. sinilluarit Takuss

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-04 00:57

Jamen ka' du så godt Keldd

Øh, men altså ikke før du lige fortæller hvad du har lavet ved fingeren, og hvorfor det lige er på en trompet Molo skal øve sine musikalske evner (eller mangel på samme)?

Jeg er rimelig til at spille på sådan en, (lærte det da jeg var 11-12 år) men det er ikke noget af det letteste at at starte en musikalsk karriere med. Keyboard vil være bedre

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 01:00

Hmm? for stadigvæk ingen mails fra Kandu!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 01:02

Hold da ferie, Molo!! Du er suveræn topscorer her i smalltalk!! 7086 points!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-04 01:09

tedd -> Jeg har øvet mig !

</DYGTIGDRENG>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 01:11

Jeg vil ha emiler!!! Kandu tag jer sammen!

Øvet dig?? Du er født til smalltalk!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-04 01:12

tedd -> [hør] Hvisker.... shhhh... så sku' du bare vide, hvor mange påængør jeg har måtte dele ud i bestikkelse, for at få denne placering

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-04 01:14

Born to code in C !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 01:14

Nok ikke en placering der hører hjemme i et CV Medmindre man vil være studiovært eller ind til SE&HØR

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 01:16

Hvad vil du gøre når de fjerner points fra smalltalk? Så blir du da først frustreret

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-04 01:17

Det går stærk uden emiler ...det her (kan-)du

Studievært ? Hva' snakker du om tedd?

..mig ???

</YES>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-04 01:19

Tror du jeg 'forsvinder' fra smalltalk bare fordi der ikke længere falder påængøer af ???

Ha ha ha... salig er den enfoldige hyrde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 01:32

Du kan garanteret overtage ham Hans Pilgårds job hvis du møder og i g-strengen!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 01:39

Molokyle - hvor mange point skulle du ha' i denne uge.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-04 01:42

emesen -> Det ved du da... ? ...........mange !!!

Go'nat Danmark

Ja, den er go'med dig tedd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-04 09:29

Guds fred og go' rolig søndag alle sammen

Stadig ingen emiler, så det er da heldigt der står andre ting end kandu.dk på programmet idag

Lokalopgør : Fremad Amager vs. Frem i Sundby Idrætspark kl. 13 !!!

Lorteøen mod Wester Bronx

Gæt hvem jeg holder med, hvem der vinder og resultatet :

Frem : 2
Fremad Amager : 3

...her kan man vist snakke om ønsketænkning dova

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-04 11:19

Det ska' jeg ik' kunne sige noget om Molokyle.
Interesserer mig ikke for "bold", så det ved jeg ikke så meget om.
Men pøj-pøj til favoritholdet

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 89 point
Dato : 14-11-04 11:29

Aha det er her i gemmer jer!!
Nå,men jeg kan ikke slippe af med den dumme hovedpine,men lidt
arbejde her med kandu ,får den nok til at gå væk.Er du der dova??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-04 11:37

Keldd ??????????? arbejde med kandu ????????????????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 11:53

miritdk:
Lad være at mobbe mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-04 11:56

aner ikke hvad du snakker om Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 12:03

Åh jo du gør!
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-04 12:09

beklager Kelld - nej !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-11-04 14:15

Jeg vil gerne ha' lov til at brokke mig. Hvorfor kan man ikke tage genvejstasten "interesser" ?? hver gang jeg forsøger får jeg en fejlmelding...surt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 14:25

J_Lo
Der er fejl - men du kan, når du står i seneste 25, trykke vis alle emner, men så kommer det hele i een lang stribe.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-04 16:30

..||..

O - O
|
(----)
u

Nul nul, men meget underholdende .... og øller

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-04 16:40

Keldd -> Jeg ku' ik' finde et mere tåbeligt svar at acceptere !!!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 17:10

Hov hov,jeg er dybt seriøs,men tak alligevel.
Hilsen
keldd.