/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Prefabrikerede effekter til Flash MX??
Fra : dat
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 13-11-04 16:27

Hej I meget kloge mennesker.
Findes der nogle prefabrikerede effekter til Macromedia Flash MX. F.eks.: Jeg skriver en tekst, og så kan jeg få denne text til at gøre nogle ting & sager, som er bestemt på forhånd. Eller fade text eller billeder ind og ud??????
MVH
Dat

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 50 point
Dato : 15-11-04 08:28

Så vidt jeg er orienteret findes der nogle forskellige "prefabrikerede" knapper, scrollbarer m.m., men deciderede "værktøjer/features" der laver effekterne selv er jeg ikke vidende om.
Men bare klø på mht at lave disse effekter selv, både i AS og grafisk vha bl.a. Motion tweening.

God fornøjelse med en spændende fremtid som "FLASHER"!!! ( er selv forholdsvis novice)

Mvh
Palle jensen

Godkendelse af svar
Fra : dat

Dato : 15-11-04 18:36

Tak for svaret pallenoc.
Og tak for de trøstende ord. Jeg går i gang.
Mvh
Dat