/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjernskrivebord lyd og spil
Fra : h_bmv
Vist : 1138 gange
20 point
Dato : 12-11-04 20:42

Jeg har fået fjernskrivebord til at køre på mit hjemmenetværk nu, sådan jeg kan bruge min nye pc fra den gamle pc af. men jeg kan ikke spille musikken , så kommer der er en fejlmeddelelelse. kan det nu osse være rigtigt, der er jo mulighed for at vælge at lyden skal spilles på fjerncomputeren?? Den nye pc er jo sat til stereo'en. Spil crasher osse med det samme, umiddelbart kan det vel osse være lyden, eller grafikkortet i den gamle pc? Men jeg går ud fra at lbilledet bliver genereret i den nye pc, sådan at det nærmest bare bliver en film det den gamle pc af ?? Nå men lyd problemet først please

Vh.

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 20 point
Dato : 13-11-04 00:17

lyden skulle gå igennem:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;300698
men spil,se under skærm, i kontrol panel-indstilliger-advenceret (hvis ikke denne fane er tilgægelig kan du ikke accelrer din grafik som kræves i spil - fordi)under fanen fejlfinding skal hardwareaccelerator være fuld.

Godkendelse af svar
Fra : h_bmv

Dato : 14-11-04 23:45

Tak for svaret xou.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-11-04 12:47

tak for ponit,men når du tilslutter fjernskrivebord kan du under INDSTLLIGER her
vælge hvor lyden skal afspilles- under fanen lokale resousser - håber det er til lidt mere hjælp ?
skriv i kør i menuen start:
mstsc
under fanen visning kan du iøvrigt sæå x animation af vinduer
eksprimenter lidt med det...???