/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Torey L Hayden
Fra : pipzi
Vist : 581 gange
100 point
Dato : 12-11-04 10:56

Hejsa alle.

Jeg vil høre,om her er en der kan hjælpe mig med at finde Torey L. Haydens Mail eller post adresse hvor man kan skrive til hende. Hun har skrevet en del bøger efterhånden, heriblandt Skyggepigen, Historien om Sheila og Mod alle odds. Hvis der er en der kan hjælpe med det, vil jeg blive virkelig virkelig glad.

Accepteret svar
Fra : lally

Modtaget 110 point
Dato : 12-11-04 11:21

hej pipzi

Har du prøvet her: http://www.torey-hayden.com/forum.htm

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 12-11-04 11:31

Synes ikke lige jeg kan finde nogen mail eller adresse at skrive til

Kommentar
Fra : lally

Dato : 12-11-04 11:36

hej pipzi

har du læst message board fra 1 til 6 der stå skrevet hvordan du skal gøre.

Hilsen Lally

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 14:00

De fleste forfattere og andre kunstnere ønsker ikke at have offentliggjort adresse , mailadresse o.s.v.
Men hvis hendes bøger udgives på samme forlag, er det som regel muligt, at henvende sig der, og de vil så videresende evt. post.
mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : pipzi

Dato : 27-11-04 17:06

Tak for svaret lally.