/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
boksning
Fra : Fjante
Vist : 487 gange
500 point
Dato : 12-11-04 08:25

Har man en chance for at hægte sig på boksekampen på nettet??
Lad nu være med #bare betal" eller andre indremissionske udgydelser.Tak

Accepteret svar
Fra : punkler

Modtaget 510 point
Dato : 12-11-04 08:31

Hvis ikke du vil betale for det, vil det nok ikke blive så let...
Prøv dog den nye winamp 5.05, her kan du se online streaming ganske gratis- til tider også sport, men også meget andet.
Over 150 forskellige streamingkanaler ...
Direkte "download"-link
http://download.nullsoft.com/winamp/client/winamp505_silvertide.exe

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-11-04 08:43

Eller det rette svar

NEJ

du kan ikke finde kampen.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 12-11-04 09:04

korrekt

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 12-11-04 09:16

det ka sku ik lade sig gøre... vile fandme os gerne se nogle kampe der inde... hvilken kamp vil du se...?`for hvis du gir mig pointene ku vi jo evt finde ud af noget, for jeg regner med at købe dem, og brænde dem ned...

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 12-11-04 09:21

LOL!
nice træk Mac.C_ThE_PiMP :P

Godkendelse af svar
Fra : Fjante

Dato : 12-11-04 09:21

Tak for svaret punkler.