/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
kvinders orgasme
Fra : clakam
Vist : 2080 gange
40 point
Dato : 12-11-04 02:46

Er det normalt at en kvindes orgasme kan minde om sæd, eller er det fordi hun har været et andet sted tidligere på dagen...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 02:52

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du er en mand, men hvis det er fordi du evt. har en kæreste som du har mistænkt for noget "udenoms", så er det sikkert kun noget du bilder dig ind.
Det er et velkendt og helt normalt fænomen, at visse kvinder kan udskille en væske i forb. med orgasme.
mvh dova

Kommentar
Fra : clakam

Dato : 12-11-04 03:10

kan det også være en meget tyk væske, nærmest som en klump ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 03:23

Tjae, ligefrem klumpet; altså sekret af den art ændrer sig hele tiden, det har noget med hormoner og ægløsningstidspunkt m.m. at gøre.
Så det kan sagtens være normalt, men hvis der f.eks. er smerter, evt grim lugt eller andet, bør vedkommende søge læge, da visse infektioner også kan være skyld i noget lignende det du nævner.
mvh dova

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 12-11-04 09:37

Kvinden danner slim i vagina når hun er seksuelt stimuleret, det er jo meget praktisk, da det ellers kunne gøre ondt ved indtrængen.
Denne slim varierer i konsistens, kan godt være så tyk at det nærmest ligner klar gele. Den kan også forekomme på andre tidspunkter end ved seksuel ophidselse.
Kvinder der har udflåd på andre tidspunker rådes ofte til at bemærke farve, lugt og konsistens, fx mælkehvid og klumpet, da det kan være tegn på sygdom, der kræver behandling, omend det sjældent er af alvorlig karakter. Det kan også bare være gået "surt" i den.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-11-04 11:07

hvad så hvis det er der uden hun er seksuelt opstemt og uden hun har fået orgasme..?

mælkehvid - tykt.. minder lidt om sæd..??

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-11-04 12:12

Du kan teste

smager det af salt er det fra en mand

smager det af sukker er det fra hende selv

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 13:22

Mælkehvid, tykt?
Det kan sagtens være normalt, er det højst sandsynligvis når det er hvidt.
Det er hvis det er gulligt eller lugter grimt, der er mulighed for infektion af en art.
mvh dova

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 12-11-04 13:57

Sæd bliver også lidt tykkere når det kommer op i skeden for at hjælpe sædcellerne på vej, så de ikke løber ud igen med det samme. Jeg kan ikke huske hvor lang tid der går, men så bliver det tyndt igen og snarere gennemsigtigt end hvidt. Det er overhovedet ikke unormalt at kvinders sekret er hvidt men det kan også sagtens være gennemsigtigt, det kan også både være som slim og vandet. Så der er nok ikke noget at bekymre sig om

Rosekamp

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 30-11-04 00:01

Mon en kvinde kan få orgasme og ligefrem udkskllle en væske ved konstant på Kandu at gøre sig klog på alt mellem himmel og jord. Yakk, det må blive en sjasket sag, når man sidder der døgnets 24 timer og vådter..... hva DovaGylp???

På den anden side, hvis der forståeligt nok ikke er andre der gider røre ved een, så er det jo en udmærket metode. Godt nok en pestilens for andre brugere, men det anfægter vel ikke een der har de behov. Hvad tror du Dovagylp??

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 04-12-04 01:06

Det kan minde om sæd når en kvinde kommer men kan også være tyndt
Så din kæreste har nok ikk været andre steder

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 10-12-04 10:25

Hej igen Clakam. Fandt du ud af noget eller blev du klogere på kvindens orgasme?

Rosekamp

Kommentar
Fra : Situbusit

Dato : 16-12-04 23:56

"Er det normalt at en kvindes orgasme kan minde om sæd?" <-- Ja det er helt normalt!

Meget forskelligt hvordan det ser ud vel! Tror ikke din kæreste har været "nogle andre steder"

Sit

Kommentar
Fra : misserpels

Dato : 31-12-04 01:12

jeg har selv lige prøvet det på min kæreste (vi er 15) jeg havde kondom på, vi gjorde det, jeg kikkede ned, der var noget hvidt, så jeg håber i taler sandt om det er hende der er "kommet". tak, godt indlæg

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 07-01-05 01:43

Til Dova !
Du skal bare skide på den åndsvag personlige bemærkning i tråden her.
Uanset om du er en dreng eller pige - så har du en kanon viden om emnet her !
Det er altid en fornøjelse at læse din kloge kommenterer.
Med knus !!!

Strandkro !