/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson 630 sms til flere og +0045
Fra : flemmingblk
Vist : 483 gange
20 point
Dato : 11-11-04 13:30

NY telefon
Jeg har altid haft nokia MEN nu er det SE og jeg kan ikke finde en funktion der kan sende en sms til flere som man kan i nokia er dette ikke muligt.
Desuden kan jeg kun indsætte + tegnet foran et tlf.nr. hvis jeg slår ordbogen fra?
MVH Flemming

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-11-04 14:04

Lige en bemærkning Det er enten + eller 00 ikke begge dele dvs. +45 eller 0045

I øvrigt skal jeg ikke gøre mig klog på de djævleapparater SE producerer

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 11-11-04 22:35

efter du har skrevet en besked trykke du på fotsæt-kontakter-vælg den første modtager--tryk modtager knappen igen(som ligger i den højre sider af skærmen og vælg ny modtager...her kan du så sende til lige så mange du ville.
Håber at det var forståeligt nok

Kommentar
Fra : flemmingblk

Dato : 11-11-04 23:02

det var skide godt jeg tænkte vel at så fint et legetøj ikke kunne noget så simpelt, jeg er skide glad for den, perfekt kalender ikke som Nokia.
Men kan man ikke skrive + i en sms uden at slå ordbogen fra????

Accepteret svar
Fra : Samsung

Modtaget 20 point
Dato : 12-11-04 00:36

Inde i sms-en trykke på mere og tilføj simbol..så kan du sætte et plus i sms. Håber at det var det du mente

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 12-11-04 00:40

inde i sms-en trykke du på (knappen)"mere"-tilføj symbol.. herfra kan du indsætte tegn og symboler. så som et plus tegn.

Kommentar
Fra : flemmingblk

Dato : 12-11-04 00:50

oki nu er jeg meget glad jeg tror sku denne telefon kan alt hvad jeg har brug for.
Takker lige igen

Godkendelse af svar
Fra : flemmingblk

Dato : 12-11-04 00:51

Tak for svaret Samsung. det er rart når en erfaren bruger giver sig tid

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 14-11-04 12:42

selv tak..Det er rart at kunne hjælpe