/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
hvor fås Wordperfect?
Fra : nielsjs
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 10-11-04 21:57

Det er måske ikke lige her man skal spørge men!!!
Jeg har wordperfect 9
Jeg vil gerne have fat i den nye Wordperfect 12. Er der nogen der ved i hvilken forretning man kan købe en sådan. (Jeg ved godt at man kan købe den over internettet hos Corel). Det var bare rart at have en "kasse med en cd"
Hilsen Niels

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-11-04 22:03

Surt... den fås ikke på dansk
Microsoft sidder på 90 procent af markedet for kontorprogrammer, men til nyhedstjenesten Zdnet siger en repræsentant for Corel, at omkring 10 til 20 procent af kunderne på markedet er interesseret i alternativer til Microsoft Office.

WordPerfect Office 12 kommer ikke i en dansk udgave. Den amerikanske pris for programpakken bliver 300 dollar.

Kilde: http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=4955

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 10-11-04 22:07
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-11-04 22:11

http://www.aod.dk/news/news.aspx?id=31357

Citat
04-11-2004 11:15 Kategori: Hardware

Af Peter Broge - Datatid
WordPerfect prøver igen
Det er svært at se, hvordan man skulle kunne slå Office-pakken med tekstbehandleren Word af banen, men Corels friske bud hedder Home Edition WordPerfect Office Suite. Corel er gået i samarbejde med Symantec og Pinnacle Systems, og det betyder, at WordPerfect Office-pakken ud over tekstbehandling og regneark indeholder en firewall (Symantec) og multimedia-programmer (Pinnacle). Pakken har et "personlig økonomi"-program, et digitalt fotoalbum og der er inkluderet et års abonnement på Encyclopedia Britannica online. Corels Home Edition WordPerfect Office Suite er ude på det amerikanske marked nu til en pris af 69 dollar (ca. 400 kroner), og det er billigere end Microsofts Works Suite (en light-udgave af Office-pakken), som sælges for 100 dollars "over there".

og så kan man jo benytte Better's link til sit indkøb

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-11-04 22:13

det fineds osse udmærkede gratis pakker som openoffice og staroffice.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-11-04 22:15

Ja og WP til GBP 12,- hvis man ikke er bange for eBay
http://search.ebay.co.uk/WordPerfect_W0QQsoloctogZ9

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-11-04 09:32

www.computercity.dk har set det for et par uge siden i glostrupbutikken ca 100kr
har også set det i bilka hundige

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-11-04 09:33

ved ikke om det var 12'eren

Godkendelse af svar
Fra : nielsjs

Dato : 11-11-04 22:36

Tak for svaret Better_Performance. Jeg ved godt det ikke lige er fra Danmark, men når det nu ikke kan være anderledes.

Jeg har prøvet det i en måned fra et computerblad og ville gerne have fat i det.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 11-11-04 22:38

Altså ingen butikker i Danmark selv om den kun er på engelsk