/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN Kontakter!
Fra : JacobS.
Vist : 812 gange
50 point
Dato : 10-11-04 16:30

Hey!

Når jeg åbener min msn kommer der en lille aflangboks frem. der står hvem af mine kontaktpersoner der er offline og online. MEN det er kun mine kontakter som bruger msn som står der!

kan jeg ikke også få dem som ikke bruger msn til at stå der?

JacobS.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 16:46

Jo men kun hvis du søger dem og inviterer dem til at være der.
Du kan gøre det i >kontaktpersoner>tilføj kontaktperson>eller søg efter kontaktperson.
Hvis du åbner nye e-mail-meddelelser, kan du se hele din samling af kontaktpersoner.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-11-04 16:46

Hey.

Jeg ved ikke lige om jeg forstå spørgsmålet for en MSN bruger skal jo acceptere at du tilføjer dem til din oversigt over kontaktpersoner, men kan det være det at jeg har fundet her.
Jeg kan alle der er både online og off line og jeg har markeret:Grupper.

Kontaktpersoner>Sorter kontakt personer efter>Grupper eller online/offline.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-11-04 16:48

Du skal sæ´fø´lig dobbelt klikke på den lille grønne mand for at kunne udføre det jeg skriver...

Accepteret svar
Fra : rudik

Modtaget 60 point
Dato : 10-11-04 17:33

du kan ikke fx. få en Yahuu bruger en på din msn messenger client. men du kan bruge en anden messenger client der hedder trilland. som hvor du kan samle bruger fra mIRC, AIM, ICQ, MSN, og Yahoo Messenger.

linket til clienten http://www.download.com/Trillian/3000-2150_4-10148311.html?tag=lst-3-21

og så er det gratis

//rudik

Kommentar
Fra : MarcDuncan

Dato : 12-11-04 13:25

Hej Jacobs. (emesens) indlæg er helt klart det du skal bruge.

Hilsen

Marc

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-11-04 13:30

Hvorfor skal du, Marc, blande dig i det.??

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 14-11-04 18:01

Tak for svaret rudik.