/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ang Kandu
Fra : Trinethk
Vist : 401 gange
20 point
Dato : 09-11-04 21:15

Jeg syntes tit der er nogle der snakker om at Kandu ikke køre så hurtigt og så godt som det burde.
Dette kan måske havde noget at gøre med at der bliver postet en masse ubrugeligt.
Det fylder jo altsamme i serveren, og gør det hele langsomt.
Man skal tænke på at Kandu er et gratis sted at komme, og hvis folk er trætte af det går langsomt med at logge på eller bladre, tror jeg det ville hjælpe hvis man nogle gange tænkte lidt på hvad man postede.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-11-04 21:21

Det har du fuldstændig ret i.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 21:23

Noget der er ubrugeligt for nogle er uundværligt for andre Men gir dig ret i at man skal tænke på hvad man poster! Tror dog ikke det er mængden af indlæg, der gør Kandu langsom. Ellers ville den jo være langsom altid, og det er jo ikke tilfældet!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 09-11-04 21:27

---->Ubrugeligt indlæg<----

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-11-04 21:28

Ja, kandu kører til tider langsomt, men for mit vedkommende er problemet ikke større end at jeg bare lukker ned og prøver senere. Desuden er sitet gratis at besøge, som du også påpeger - og helt ærligt... Hvad kan man forlange til den pris?!

De der føler sig meget generet af de lange svartider, kan jo sende kandu en lille pose penge - Det vil de sikkert blive glade for

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 30 point
Dato : 09-11-04 21:29

Man kunne nok smide rigtigt meget ud, som ikke ville blive savnet og det gælder især smalltalk, som åbenbart kun bliver brugt til at banke nogen oven i hovedet med som ff gjorde (gør) flittigt.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 09-11-04 21:32

Det er da rigtig kandu er meget langsom ind i mellem, men det er kun i perioder, Prøv at komme på senere så går det måske meget hurtigere.
Som det bliver sagt er det gratis det glemmer de fleste, men som alle ved, jo mere gratis jo flere klager.
Mvh Robert

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 21:33

Troede man drak FF?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-11-04 21:35

Nogen gør, Tedd. Har jeg hørt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 21:37

Det er flere gange blevet påpeget at problemet ligger i DB'en.

En mulig orm ?

http://www.kandu.dk/dk/spg/52076

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 22:01

Ja Molo. Jeg har skrevet til teamet om ORMEN, men har ikke fået svar endnu. Har du også?

> Bjarne - Jeg havde fundet ud af at din private djævel hed ff.

> tedd - Når det staves ff, er det ikke det samme som FF (Tuborg)

Har I lagt mærke til hvor tavs Psycopaten er blevet på det sidste?

Det er helt sikkert at nogen har ønsket at jeg ville holde mund. Men jeg tror selv at min veltalende, vedholdenhed m.m. er det der har fået ham til at holde kæft. Til stor glæde for os alle.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 22:14

Arne der er forskel på en dialog og en monolog!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-11-04 22:15

Nogen gange slulle du også holde kæft, Arne. Få monteret et alcometer så computeren ikke kan starte

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-11-04 22:24

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-11-04 22:29

Ja og nogen har kun een privat

Andre har mange

Godkendelse af svar
Fra : Trinethk

Dato : 10-11-04 00:16

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 00:49

tedd og Bjarne

I må indrømme, at min vedholdenhed har skabt fred.

Da I blev angrebet valgte i at trække jer.

Jeg overvejede at trække mig, men blev overtalt til at blive.

Idag er min djævel væk.

Bjarne's er lige kommet tilbage, og den er stadig et problem.

Dova's bemærkninger kan jeg ikke bruge til noget. Hun har hele tiden skiftet mening og side, lige så ofte som vi andre skifter underhylere. (eller som vinden skifter).

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 00:49

tedd og Bjarne

I må indrømme, at min vedholdenhed har skabt fred.

Da I blev angrebet valgte i at trække jer.

Jeg overvejede at trække mig, men blev overtalt til at blive.

Idag er min djævel væk.

Bjarne's er lige kommet tilbage, og den er stadig et problem.

Dova's bemærkninger kan jeg ikke bruge til noget. Hun har hele tiden skiftet mening og side, lige så ofte som vi andre skifter underhylere. (eller som vinden skifter).