/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opstart
Fra : dat
Vist : 453 gange
50 point
Dato : 09-11-04 16:20

Hejsa.
Jeg må være ved at blive gammel, men jeg KAN altså ikke huske hvor man stiller hvordan windows skal vågne op!!
Mit Windows 2000 vågner op med en side jeg IKKE vil have, men hvor stiller jeg det???? Faktisk skal det vågne op i skrivebordet!!!!
Har prøvet "hjælp", men kan ikke finde det rigtige ord.
***dat

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 16:24

Hmm? Tror lige du må forklare nærmere? Vågne op? Mener du efter standby? Og hvilken side?

Kommentar
Fra : dat

Dato : 09-11-04 16:48

Hej tedd.
Computeren er slukket - jeg tænder - når den er færdig med at starte Windows op, viser den MSN Messenger. Her er det så, at jeg bare vil have, at jeg ser skrivebordet.
Håber det hjalp???
***dat

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 60 point
Dato : 09-11-04 16:53

Du går ind i indstillinger i MSN MEssenger og fjerner fluebenet i automatisk opstart, og fluebenet i "Gå til MSN today"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 19:19

Jep!

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 10-11-04 00:14

GG....
Hejsa....
Det kan osse godt være at det er fordi du inden du slukkede sidst havde fået maximeret messenger vinduet........ tryk oppe i højre hjørne af messenger vinduet på "gendan eftermaximer".......
Bare en strø tanke...... Efter et besøg hos en veninde der netop havde det problem.... GG

VH
mrhan

Godkendelse af svar
Fra : dat

Dato : 10-11-04 14:56

Tak for svaret Better_Performance.
Bingo Bongo - sådan!!!
Tak for hjælpen
***dat