/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Kirk Lotus væg tlf.Hvordan?
Fra : jalagi
Vist : 1646 gange
150 point
Dato : 09-11-04 09:44

Hej .Hvordan er det lige man koder tlf.nr. o.s.v. mangler en brugervejledning.Er der nogen der kan hjælpe?Hilsen Anette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-04 10:06

jeg kan heller aldrig huske det - men du kan bestille en brugervejliedning enten hos forhandler eller tdc - jeg fik en fotokop fra tdc i sin tid (som jeg selvfølgelig ikke kan finde mere *GGG*)

Det eneste jeg kan huske er at det vist da kun dur hvis der er batteri i til hukommelsen *G*

Lurer med på spørgsmålet hvis der nu er en eller anden der nu lige har det helt rigtige svar parat - ellers må vi jo nok selv finde brugermisledningen *S*

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 160 point
Dato : 09-11-04 10:14
Godkendelse af svar
Fra : jalagi

Dato : 09-11-04 10:28

Tak for svaret BjarneD.Har printet den ud.Mange tak.Hilsen Anette

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-11-04 10:45

Det var godt og mon ikke linkene dækker de flestes behov

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-04 10:47

Herligt BjarneD - nu kan jeg også igen *G*