/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
SHOT Uddeler
Fra : ron86
Vist : 306 gange
150 point
Dato : 08-11-04 22:11

Hej med Jer.

tja, jeg fester rigtig meget, men hver feste er der altid en ulempe. Nemlig at spilde..
Er faktisk meget varm på en shot uddeler. Altså ligesom det har i alle barer og diskoteker. Den er meget nemt at bruge, bare skrue på flasken og hæld i shot-glassene.

Er der nogle er jer der ved hvor man kan få fat i sådan en Shot-uddeler??
Håber at i har et godt svar...

Mvh Ronnie.

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 08-11-04 22:14

prøv www.gadgets.dk... tror sku de har lige nettop sådan en lige nu...

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 08-11-04 22:14

det var www.gadgets.dk

Kommentar
Fra : rimmer

Dato : 08-11-04 22:15

Prøv hos Imerco, Inspiration eller lignende butik, hvis de ikke har det burde de kunne
skaffe en sådan vare

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-11-04 00:49

Sådan en fidus hedder en "skænkeprop 2 centiliter", og kan bl.a. fås her
http://www.hwl.dk/Default.asp?ID=399&PageNum=6
Men du kan også få den hos Isenkræmmere vil jeg tro.
Den er et lille stykke nede på siden.
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-11-04 00:50

Det helt rigtige navn er "Bottle Pilot skænkeprop 2 centiliter"
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-11-04 01:28

Den kan også fås som 3 centiliter
mvh dova