/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
ældre nummer
Fra : Trinethk
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 08-11-04 20:47

hej, er der nogle der ved hvilket nummer det her er ?
Jeg kan ikke hele teksten, men her er noget af den.
(jeg har kun skrevet lidt af verset, og lidt af omkvædet)

Vers
Well i dont now why i came here tonight
i got the feeling that somshings reigt.

Omk.
Here i am,Stuk ind the middel whit you
yes i am stuk in the middel whit you
stuk in the middel whit you.

Pleeeeeas
Pleeeeas...........

I næsten hele nummret, høre man en der klapper. prøver at efterligne rytmen: Klap......klapklap.......klap....klapklap.....klap...klapklap

PS. dette nummer har også været brugt i en film.
På det tidspunkt den bliver spillet, er der en politimand der står bundet.
den onde skære hans øre af, og går og hælder benzin ud over ham, mens han danser til det her nummer.

(lyder nok lidt skummelt, men filmen er ellers fed nok, så vidt jeg husker :)

Accepteret svar
Fra : greenfield69

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-04 20:54

Hej.
Lyder som om at det kunne være "Stuck in the middle with you" med Stealers Wheel med Gerry Rafferty i forgrunden.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-11-04 21:01
Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-11-04 21:08

nej hvor er i bare gode og hurtige begge to :D
Kendte i sangen da jeg "sang" den ? eller hvordan fandt i ud af det ???

Jørgen for pointne, da han svarede først,,,, men ville godt kunne havde givet dem til jer begge :(

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-11-04 21:21

Ja, jeg kendte den godt
"Jørgen får pointene"- det er da helt ok, for han var først med svaret, vidste bare ikke om du havde hele teksten

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-11-04 21:23

Men øh, du har da ikke givet ham pointene.
dova

Godkendelse af svar
Fra : Trinethk

Dato : 08-11-04 21:30

Tak for svaret greenfield69.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-11-04 21:32

Sådan, nu har han fået dem,,,,jeg glemte det helt i min iver før :P
Men du skal havde tak for teksten for den havde jeg ikke lige.
Nu mangler jeg bare at finde akorderne...men det skulle jo være rimligt nemt nu hvor jeg har navnet :D

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 08-11-04 21:33

Hej.
Jo, jeg kendte godt sangen da du kom med spørgsmålet. Er forøvrigt meget stor fan af gruppens store skotske forsanger Gerry Rafferty, som jo har lavet en stribe af gode skiver under eget navn. Det er utroligt at sådan en fantastisk sanger og komponist ikker bliver mere kendt end han er. Jeg så ham engang fra tysk TV. Han bakkede ud fra scenen som et skræmt dyr, og turde ikke engang at modtage publikums applaus. Han er i sandhed en meget beskeden og ydmyg herre. Jeg holder utroligt meget af hans musik.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-11-04 21:43

Jørgen, jeg glæder mig virkelig til at høre hvad han ellers har lavet, han har lige den stemme og form for musik jeg syntes om.

Her er et link til hv jeg ellers syntes er fedt, hvis i har lyst til at høre lidt af det.
Skrol lidt ned, og tryk : Listen to all. Den spiller ca. 1 min af hvet nummer.
Der er noget anderledes, men jeg syntes det er fedt.
Som albumet hentyder til, er det lidt Funky.

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B000003RZS/qid=1099945959/sr=2-1/ref=pd_ka_b_2_1/104-1404234-0294307

hør det hvis i gider og har tid :)