/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Kig Lige Her......
Fra : Aprilla_Crew
Vist : 423 gange
40 point
Dato : 08-11-04 18:27

jeg mangler en elstarter til en Aprilla sonic.
Hvis du har sådan en lige liggende jeg vil jeg gerne købe den.
Krav: den skal virke, den skal være okay ren ikke alt for meget rust og i fin stand.

har du sådan en så skriv gerne hurtig så mulig

Hilsen Aprilla

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-02-05 14:34

Drop de latterlige navne på spørgsmål... Det gør det besværligt for folk der gerne vil kunne bruge kandu.dk til noget fornuftigt...

Tak!

Kommentar
Fra : Aprilla_Crew

Dato : 27-02-05 15:27

undskyld det er ikke med en ond bagtanke
Tak for det jeg skal nok huske det til næste gang

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-02-05 20:16

Mange tak

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-02-05 21:54

http://www.thansen.dk/product.asp?c=415864873&n=898192204&pn=351739553
Ellers har http://www.west-import.dk/
http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=2831&vare_id=242347
http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=2831&vare_id=115864
Men det er ellers en god starter der er på din model, har du testet den, ved at sætte strøm direkte fra batteriet og til den?
Når en starter ikke virker, og den er blevet brugt meget, så er det næsten altid kullene der er slidt op, og det er let at lukke den op og se, og så få nogle nye ved en knallertforhandler eller en autoelektromekaniker.
Man kan også slå let på den med en hammer, så kullene løsnes og den kan bruges lidt igen.
Men hvis tandhjulet er ødelagt, så skal du nok have en ny.
VH Palle Hansen
NB: Det havde været bedre med en overskrift som: elstarter til Aprilla sonic

Kommentar
Fra : Aprilla_Crew

Dato : 27-02-05 22:04

Tak pallehansen

Jeg kender et sted der er billiger. Det var entlig tild dem der havde en el-starter så jeg ikke behøves at købe en helt ny

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 40 point
Dato : 27-02-05 22:38

Ja, men det er heller ikke meget sjovt ved at få en godt slidt brugt.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Aprilla_Crew

Dato : 01-03-05 18:08

Tak for svaret pallebhansen.