/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Manden løber baglæns
Fra : DBJCOOL
Vist : 678 gange
10 point
Dato : 07-11-04 23:21

Både i spillet GTA3 og demoen til Prince of Persia The Warrior Within. Løber manden baglæns lige så snart jeg starter spillet. I GTA3 kan jeg sagtens køre i bil, men når jeg går ud af den bliver jeg nødt til at løbe baglæns, hvilket tager det sjove ud af spillet! Rimeligt irriterende.
GTA3 er installeret fra original CD og jeg har prøvet at køre den med både CD og Crack fra nettet(så jeg ikke behøver CD). Har også slettet alt hvad der bare mindede om GTA også installeret det igen op til flere gange.
Har også prøvet direkte at slette funktion "walk Bagwards/baglæns" men uden ændringer!

Nogen ideer?

Med håbefulde hilsner
Daniel
Det skal siges at det er en Packard Bell 1,8 GHz, 256 MB Ram med over 50 frie GB og har lige købt nyt grafikkort Abit Radeon 9600 256mb DDR. Jeg ved ikke om dette gør nogen forskel:)

Har desværre ikke flere points end dette, hvis dette er et problem så skriv det så må jeg se hvad jeg kan gøre:)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-11-04 00:36

Kan være en tastatur eller anden styreenhedsfejl!

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 08-11-04 01:24

Hvad med musen? Kan den kalibreres?

Accepteret svar
Fra : birger100

Modtaget 10 point
Dato : 08-11-04 08:22

Hvis du har et gamepad kan det nemt lave en fejl... prøv evt at fjerne alle styre enheder udtagen mus og keyboard.

Kommentar
Fra : DBJCOOL

Dato : 08-11-04 19:39

Jeg har skiftet tastatur da det andet ikke virkede optimalt mere så det er ikke det... og musen sender jo ikke nogen signaler til computeren hvis man ikke rør den, men manden løber stadig baglæns så det er det desværre ikke:(
I går prøvede jeg også at slette alle funktionerne som manden kan lave, men han løber stadigt lystigt den forkerte vej:)

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-11-04 20:25

Hej
Løber han også baglæns uden at du rører tasterne? Prøv at gå ind i options og vælg en anden taste til at gå baglæns med.

Godkendelse af svar
Fra : DBJCOOL

Dato : 08-11-04 20:57

Tak for svaret birger100. Jeg havde læst for hurtigt over dit svar men jeg fandt ud af det her til aften. Vi har en Gamebird en gamepad som ligner styreenheden til en elektrisk flyver:) Og den stod selvfølgeligt på Reverse. Så mange tak for svaret da du havde helt ret!

M.V.H.
Daniel