/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Anbefal en ven?
Fra : PeterSkovrup
Vist : 515 gange
220 point
Dato : 07-11-04 21:15

Er der nogen der kan sige mig hvordan men kan lave en "Anbafal en ven"/"Fortæl en ven" på sin hjemmeside??

På forhånd tak

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-11-04 21:25

Hvor ferm er du til at lave HP.??

Kan du ikke give et eks.!!

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 07-11-04 21:42

Jeg er ikke særlig go' men har da mellem alligevel 100-200 besøg om dagen.

http://Gratis-unlock.tk

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-11-04 21:47

Er det din siden du linker til eller gemmer eksemplet "Anbafal en ven"/"Fortæl en ven" sig et sted på siden.???

Ellers så find lige et sted det kan ses, hvad du mener.!

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 07-11-04 21:54
Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 07-11-04 21:54

men http://Gratis-unlock.tk er min hjemmeside

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 230 point
Dato : 07-11-04 22:06
Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 07-11-04 22:41

Det var ikke helt det jeg lede efter... men jeg fandt det på: http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/anbf.asp så du har hjulpet mig meget... der for sys jeg at du skal ha' pointene alligevel....!

ps. for en god ordens skyld... der er den rette HTML kode til "anbefal en ven" tjenesten:
<a href="mailto:din@ven.dk?subject=En god side&body=www.domain.dk">Anbefal (længre er den ikke!!)

Godkendelse af svar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 07-11-04 22:43

Tak for svaret taliskoko.

ps:
Det var ikke helt det jeg lede efter... men jeg fandt det på: http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/anbf.asp så du har hjulpet mig meget... der for sys jeg at du skal ha' pointene alligevel....!

ps. for en god ordens skyld... er den rette HTML kode til "anbefal en ven" tjenesten:
<a href="mailto:din@ven.dk?subject=En god side&body=www.domain.dk">Anbefal (længre er den ikke!!)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 23:05

Du kunne jo også have kigget lidt i Kandu menuen hvor der er en FORTÆL EN VEN og klikker du den frem kan du højreklikke og se kildekoden