/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
STORT vindue
Fra : JacobS.
Vist : 1196 gange
50 point
Dato : 07-11-04 18:52

HEy

Når jeg åbner mit internet viser den skærmen i lille.
Hvordan får jeg den til at maximere den lige fra når jeg åbner vinduet til internetet?

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 60 point
Dato : 07-11-04 18:53

Du TRÆKKER vinduet ud i fuld størrelse, IKKE maksimer. Derefter lukker du vinduet, den vil så starte op igen i stor størrelse.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 18:55

Luk alle andre vinduer i Internet explorer. Så "trækker" du med musen det lille vindue helt ud til kanterne og lukker derefter på X'et i øverste højre hjørne! Næste gang du åbner din browser skulle det gerne åbne normalt!

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 07-11-04 18:57

Tak for svaret troldenesdhb. Sorry tedd men jeres svar var faktisk ens og så synes jeg at det var rimeligt at de gik til den der kom først! du over lever nok også jeg kan se at du har 23277 point!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 19:02

Jep Men husk at lukke alle browser vinduer før det lille, ellers virker tricket ikke!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 19:03

Iøvrigt har jeg 81304 points lige nu! Hvor får du 23277 fra?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-04 19:11

Sludder og vrøvl !

Maximér vinduet !

Luk det med ALT + F4

Næste gang du åbner ..er det fuldt maximeret

( Gælder ikke; hvis du åbner fra en genvej i fortrukne, kun for at åbne IE )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 07-11-04 19:14

Der står over i venstre hjørne at du har 23277 points

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-04 19:21

[hør] ...luk med ALT + F4

...IKKE med [X] i hjørnet af vinduet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 07-11-04 19:23

Tak men i behøve altså ikke og blive ved med at svare på spørgsmålet! jeg har fundet svaret!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 19:25

Venstre hjørne? Nu er jeg sgu forvirret?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 19:26

Nåh!! Ok. Det er jo kun inde for MS Windows katagorien!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-04 19:38

Neon & *Pap :

Hvis man lukker et maximeret vindue i IE med [X], lukkes et nyt vindue IKKE op maximeret

Dét gør det KUN, hvis man lukker det maximerede vindue med ALT + F4

...fat det nu ...for dælen da også !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 19:43

Minder lidt om "Down by Law"
3 fyre i fængsel ! Den ene tegner et vindue på væggen og spørger den andet! "Hedder det at kigge på eller ud af et vindue?" Den anden svarer lakonisk "I dette tilfælde hedder det at kigge på et vindue"

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-11-04 19:45

vrøvl

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-11-04 19:47

altså det molokyle skriver

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-04 19:49

lvørv

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-11-04 19:50

mener du at man IKKE kan gøre som jeg siger????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 19:51

Molo er jo radikal, troldenesdhb. Bær over med ham

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-11-04 19:52

ok, vil jeg gøre med det samme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-04 19:55

Jeg mener :

1.) Sæt IE's startside til : about:blank.
2.) Åbn IE fra ikonen f.eks på skrivebordet, Quicklaunch, Programmer, en genvej eller noget... ?
3.) Maximér vinduet.
4.) Luk med [X]
5.) Åbn et nyt via 2.)

...blev det nye vindue maximeret fra start ?

NØB !!!

Prøv i stedet :

1.) Sæt IE's startside til : about:blank.
2.) Åbn IE fra ikonen f.eks på skrivebordet, Quicklaunch, Programmer, en genvej eller noget... ?
3.) Maximér vinduet.
4.) Luk med ALT + F4
5.) Åbn et nyt via 2.)

...blev det nye vindue maximeret fra start ?

YES !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-11-04 20:03

hvorfor gøre det så besværligt??? når man kan

Du TRÆKKER vinduet ud i fuld størrelse, IKKE maksimer. Derefter lukker du vinduet, den vil så starte op igen i stor størrelse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-04 20:13

Det er sgu da ik' besværligt :

Åbn vindue.
Vælg maximer.
Luk med : ALT + F4

..så åbnet et nyt maximeret vindue næste gang
...og ikke blot : Så stort som muligt ..trukket ud med musen og lukket med [X] vindue
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-04 20:36

Har virket siden IE 5.0 !!!

</MOLOKYLE>