/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
sauce
Fra : trukni
Vist : 596 gange
50 point
Dato : 07-11-04 14:03

Tror det var morgen tv for ca. 3 år siden ????.
En sauce lavet af en kvindelig kok. Noget med en hel flaske touch of taste, saft fra appelsin, rødvin og ?????.
Reduceres kraftigt. Kan ikke huske opskriften. Det er kun den der dur. Er der en der har opskriften.

Hilsen Trukni

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-11-04 14:25

Har du søgt på Go'morgen Danmark

Hvis du kan huske andet end saucen fra opskriften kan du måske finde den her

http://opskrifter.tv2.dk/search.php?q=sauce

http://opskrifter.tv2.dk/

Hilsen ans

Kommentar
Fra : trukni

Dato : 07-11-04 15:14

Har været hele møllen igennem. Men OK. Hvis der er nogle der har noget lignende. Der var ikke mange ingredienser i.
Hilsen trukni

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 08-11-04 06:04

hvad er saucen til, af kød? kan du huske mere end de 3 ting

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : trukni

Dato : 08-11-04 09:02

Jeg kunne tænke mig at bruge den til andebryster, kan ikke huske hvad hun brugte den til. Mener ikke der var ret meget andet. Saucen var meget simpel.

Hilsen trukni

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 08-11-04 10:28

Prøv at se på denne side, den er godt nok ikke fra Go'Morgen Danmark, men ingredienserne er der

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=9178

Kalvefonden kan du jo så udskifte med evt. grøntsag/hønsefond

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-04 10:32
Kommentar
Fra : trukni

Dato : 08-11-04 11:01

Jeg takker for svarene, og det er ikke for at være vanskelig, men piskeføde var der ikke i, og den skal være fedtfattig.
Der var heller ikke en masse grøntsager i, da saften og kraften kom fra de hovedingredienser jeg har nævnt. Vi lader den hænge lidt endnu.

Hilsen trukni

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-04 11:10

Der bliver nu ikke brugt grøntsager til saucen.

Fløden kan du erstatte med mælk, evt. letmælk.

Kommentar
Fra : trukni

Dato : 08-11-04 12:35

OK ans. Den fra kogebogen er meget tæt på, og du er tæt på at løbe med pointene.
Hilsen trukni

Godkendelse af svar
Fra : trukni

Dato : 09-11-04 07:38

Tak for svaret ans.