/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
LimeWire Problem
Fra : betonjens1
Vist : 1013 gange
240 point
Dato : 07-11-04 13:43

Efter at har fået Service Pack 2 instaleret vil LimeWire ikke fungere, selv om jeg tillader det at pasere Firewall siger det at det bliver spæret, også hvis jeg slår Firewall helt fra. der må være noget andet der skal stilles på men hvad ?.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 13:51

Kan det være du skal tillade en pop up skærm for at programmet virker?

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 07-11-04 13:58

Og hvor aktivere jeg den pop op spære

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 14:09

SP2 har jo en indbygget pop up spærre! Du kan indstille settings for pop up spærringen i den process linje der dukker op hvis en pop up bliver spærret! F.eks til at man skal tillade en pop up til at køre en gang eller permanent! Ved ikke om det er problemet, da jeg ikke kender Limewire! Men mange programmer vil ha en eller anden form for reklame til at køre sideløbende med programmet for at programmet virker!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-04 14:58

sådan lige kort - man kan da bare lige trykke enten Ctrl eller shift for at ophæve blokering for pop up - altså tillade at de vises hvis man absolut VIL se dem

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 07-11-04 17:20

der er ingen pop up

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 18:58

Har du en router? Det kunne være der skulle åbnes nogle porte der?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 19:05

Eller måske er der en nyere version af Limewire, der løser problemet?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 07-11-04 19:24

hej betonjens1 ?

I funktioner i internet explorer kan du slå pop up fra.

Men det kunne osse være noget snavs du har på din pc.
test for virus her:
http://us.mcafee.com/root/mfs/default.asp?WWW_URL=www.mcafee.com/myapps/mfs/default.asp
kør spybot - hent her:
http://www.download.com/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2
ps hvis du finder en viris skal du dog deaktivere systemgendannelse,da virus kan gemme sig der (systemværktøjer under start-programmer-tilbehør)

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 240 point
Dato : 07-11-04 19:26

Kopi hele linket ind i adressefeltet i internet explorer...som var
http://us.mcafee.com/root/mfs/default.asp?WWW_URL=www.mcafee.com/myapps/mf s/default.asp
marker derpå kopi derpå musen ved ads. sæt ind...

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 08-11-04 11:18

Hej xou
ingen virus,ingen ruter.pop up er slået fra.
Jeg tænker på om der er noget i sikkerhedscenteret der skal ændres ?

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 08-11-04 12:21

Jeg har løst problemet ved at afinstalere service Pack 2
Ellers tak for hjælen

Godkendelse af svar
Fra : betonjens1

Dato : 10-11-04 00:48

Tak for svaret xou.
Jeg har givet dig mine point jeg skulde jo af med dem ,som du kan se fant jeg selv en løsning,men jeg har stillet et nyt spørsmål det kan være du kan klare det.
hilsen Betonjens

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-04 01:10

Her er løsningen med sp2. http://www.gnutellaforums.com/showthread.php?s=&threadid=28437
Temmeligt dumt at sætte din computer i højrisiko ved at afinstallere en ellers velfungerende sp2

Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-11-04 11:00

jeg tror tedd har løsningen osse her...(+dit nye jo)