/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
lukke spørgsmålet
Fra : northernform
Vist : 596 gange
50 point
Dato : 06-11-04 22:11

-------------------------------------------------------------------------
Fra : BjarneD Dato : 06-11-04 19:22

Det var da dejligt.
Hvis du så er rar at lukke spørgsmålet så man kan se, at det er besvaret
--------------------------------------------------------------------------
"lukke spørgsmålet" hvodan lukker man et spørgsmål?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-11-04 22:16

Du kunne bare have spurgt i spørgsmålet.
Prøv at kigge over indlæggene i højre side. der skulle gerne være mulighed for at acceptere svar og du vælger bare det indlæg, som bedst løste problemet.
Der er også lige nogle stjerner du skal markere.

Accepteret svar
Fra : 24timer

Modtaget 60 point
Dato : 06-11-04 23:00

Citat
Det var jo let nok ikke
Du kan jo godt stille spørgsmål om lukning og lignende i det oprindelige spørgsmål for så formelt fungerer det ikke.
Kandu er netop et godt sted fordi der er plads til lidt af hvert og også et par bemærkninger uden for emnet.
Fordelen ved, at lukke spørgsmålet er, at man kan se at problemet er løst så andre ikke bruger tid på at komme med forslag. For nogen betyder det også meget at få point, men jeg har såmænd rigeligt.
Held og lykke med dit hjemmenetværk.

BjarneD

Hvid du har så mange point i forvejen hvorfor så opfordre til lukning af et spørgsmål!!!!!!!!!!!!
Samtidig med at du svarer på dette spørgsmål???????????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-11-04 23:19

24timer
HVORFOR SPØRGER DU OM DETTE?

Godkendelse af svar
Fra : northernform

Dato : 06-11-04 23:24

Tak for svaret 24timer.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-11-04 23:29

Hva' fan var du sur, northernform? Beklager meget at jeg har brugt tid på at besvare dit netværksspørgsmål hvis du bare bliver fornærmet. Skal ikke ske igen

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 06-11-04 23:42

Tak skal du have northernform.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-11-04 23:45

Du skulle have oprettet dig som superbruger 24timer, så kunne du jo reelt have fået pointene selv om du ikke svarede på noget, men hvorfor spurgte du????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 06-11-04 23:54

Interesse i at vide hvorfor en "superbruger" opfordrer til at lukke et spørgsmål.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 00:04

24timer, den forklaring står jo i det du citerede og jeg kan for øvrigt fortælle at det er meget normalt at man beder nye eller uerfarne brugere om at lukke. northernform har ikke stillet spørgsmål tidligere så vidt jeg kan se.
Hvis du var helt nyoprettet som det fremgår af din profil syntes jeg da, at der må være mere interessante spørgsmål at få opklaret og hvis superbrugere ikke skulle bede om at få lukket spørgsmål hvem skulle så da det kun er superbrugere der kan optjene point så du sagde jo tak for ingenting.

Kommentar
Fra : northernform

Dato : 07-11-04 00:06

Det var ikke for at fornærme dig BjarneD jeg har bare ikke check på KANDU endnu sorry!

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 07-11-04 00:13

Næhhhh, der tager du fejl BjarneD.
Jeg sagde tak, fordi mit svar blev accepteret selvom jeg ikke tjente point på det

Et svar fra en "almindelig" bruger, kan vel være lige så godt, som et svar fra en "super" bruger.

Det er jo ikke point det kommer an på, men svar

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 00:14

Du må give point til hvem du vil northernform, men 24timer svarede jo ikke på noget spørgsmål, men gik ind og stillede mig et på en måde der afslører at vedkommende ikke er så ny som profilen angiver for nye har masser af problemer med de citatbokse og den her kunne selv om profilen er fra i dag.
Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge point til for jeg har for et par måneder siden vundet månedens præmie og forventede intet så hvad man skal bruge dem til ved jeg reelt ikke, men jeg syntes at det er sjovt at bruge mine færdigheder på denne måde også selv om jeg tidligere fik min løn for næsten det samme (førtidspensioneret).
Du spørger bare når der er lejlighed til det for der er mange hjælpsomme superbrugere selv om vi kan finde på at bede om at få spørgsmål lukket. Der er ingen regler der siger, at spørgsmålene skal lukkes, men udover at vise der er givet brugbart svar er det jo også en anerkendelse over for dem der bruger tid på at besvare pørgsmål. OK?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 00:17

24timer, det er jo tydeligt at du ikke er ny bruger så stop dog med det pjat for du ved jo formentlig bedre.
Almindelige brugere kan godt give et godt svar, men hvad svarede du på, ingenting. Du spurgte jo om noget der allerede stod der. Med det gas må du være en superbruger med pointkuller

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 07-11-04 00:24

BjarneD

Jeg har læst "Kom godt i gang" At lave et "citat" er da ikke så svært. Det er jo næsten skåret ud i pap.

At mit svar blev accepteret har jeg jo ingen indflydelse på.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 00:29

Citat er noget af det sidste man opdager
Den der underlige interesse passer ikke til en ny bruger

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 07-11-04 00:42

Ja det har du da ret i BjarneD, men jeg har læst "Kom godt i gang"

At lave et citat er den sidste oplysning, der bliver givet. Oplysningen kommer efter smileys det har jeg også læst