/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
opvaskemaskine
Fra : carlsen6
Vist : 428 gange
100 point
Dato : 06-11-04 22:05

fjedrene der holder lågen,,altså sørger for at den åbner stille og roligt er gået sig en tur...
er det noget der er til at finde ud af at skifte selv ??? der drejer sig om en zanussi med nogle år på bagen

Accepteret svar
Fra : www.hvidevaredele.dk

Modtaget 110 point
Dato : 06-11-04 22:27

Hej Carlsen6

Hvis du er lidt "fingersnild" og har lidt husholdningsværktøj ( Stjerneskruetrækker + en fladtang / vandpumpetang ) - ja, så skulle du let kunne klare den sag...

Hvis du kunne oplyse hvilken Zanussi model der er tale om ( incl. Produktions nr. eller PNC. nr. ) ville jeg bedre kunne guide dig mht. hvilke dele du evt. skal bruge.

MVH. - Ole Brink - www.hvidevaredele.dk

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-11-04 08:11

ville kontake overstående.

Godkendelse af svar
Fra : carlsen6

Dato : 26-11-04 17:00

Tak for svaret www.hvidevaredele.dk.svar og svar det er ikke meget der er sket,,nå men god week-end