/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brænder program?
Fra : plb
Vist : 460 gange
50 point
Dato : 06-11-04 21:11

Hej

Jeg har nero 5. et eller andet..
Der er altid problemer med det, når jeg brænder audio cd'er er det ik altid den overhovedet har brændt noget over og når jeg brænder data er det tit der sker fejl i vertify... det sker ca 1 ud af 3 gange.. og det er for meget
Så ville lige hører om nogen kendte et andet program eller kunne fortælle mig hvad der måske er galt ?
Når jeg brænder me alcohol 120% er der aldrig problemer, men jeg har bare ikke alt hvad jeg skal brænde i image-filer, derfor er der meget jeg ikke kan brænde med alcohol.

Mvh P/lb

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-11-04 21:20

Det er ikke nødvendigvis dit brænderprogram, det er galt med! Der er så meget andet der kan være galt!
Kører du med winxp?

Kommentar
Fra : xick

Dato : 06-11-04 21:23

Du kan da brænde med windows xp's indbyggede program

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-11-04 21:24

Ja hvis plb kører med XP! Det er jo ikke sikkert!

Accepteret svar
Fra : Fjante

Modtaget 60 point
Dato : 06-11-04 21:34

Tag et prøvepogram for at se om det er din konfiguration der er forkert
http://www.roxio.com/en/products/index.jhtml

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 06-11-04 21:41
Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 06-11-04 21:46

prøv og uninstal nero og instaler nero igen

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-11-04 22:08

Hallooo!
Verdens bedste brænderprogram Nero er IKKE skyld i fejlen, det er nok nærmere din brænder eller nogle dårlige CD'r du bruger. Jeg har selv brugt Nero næsten lige så længe at en brænder var til at få fat i for ussel mammon, og har aldrig, ALDRIG haft problemer. Det eneste som måske er lidt mangelfuld ved Nero endnu er at det ikke er helt super til at brænde DVD'r

Kommentar
Fra : plb

Dato : 06-11-04 22:16

jeg kører win2k så har ikke muligheden for det indbyggede program.. jeg er sikker på det er nero den er gal med for alcohol 120% virker ALTID!.. men vil lige prøve det program Fjante foreslog..

Mvh P/lb

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-11-04 22:57

Lad være med, at spilde tiden på diverse programmer for Nero er et virkeligt godt program. Den sandsynligste årsag til fejl er manglende hukommelsesplads eller et brænderdrev der ikke er egnet til at brænde on the fly. Det kan såmænd være du bare skal reducere de programmer der starter med Windows og så sænke brænderhastigheden. Jo ældre brænderen bliver jo vanskeligere kan det blive at brænde på høj hastighed, især hvis det er en lavpris brænder som de fleste af os køber.

Kommentar
Fra : ben

Dato : 06-11-04 23:58

prøv at kigge hos nero support:
http://www.ahead.de/en/FAQs_Windows.html

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 07-11-04 00:48

har selv hafe et ligende problem en gang,så købte jeg en promsie ide controller,og satte de hd.som jeg brændte fra på,og det hjalp,det var da en mulighed at prøve en controller,det kan jeg varmt anbefale

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 07-11-04 19:40

Prøvede roxio .. har brændt ca 15 cd'er og der har ikke været nogen problemer.
Tak for svaret Fjante.