/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Male motorcykel?
Fra : tbayj
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 06-11-04 19:33

Jeg vil spørge om man kan male rørene som går ud til potterne med pejsemaling?
De bliver meget hurtig rusne af varmen, oh det er ikke særlig pænt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-11-04 19:36

Det kan du godt, det har jeg selv prøvet en gang, du skal bare være opmærksom på, at det nu også er ovnmaling der kan tåle høje temperaturer.
Nogen siger så godt nok, at det ikke er så godt fordi potterne ikke så let kommer af med varmen, men det havde jeg ikke problemer med.
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-11-04 19:38

Ser lige, at det kun er forrørene du vil male, så intet problem i det.
mvh dova

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 06-11-04 19:39

Okay, tak for dit svar. Men de bliver jo ufattelig varme. Men jeg vil prøve.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 06-11-04 19:41

Nu mens jeg er igang. Hvordan kan man tætne utætheder i potterne? Har du nogle bud på det?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-11-04 19:46

Det ka' du ikke så det bliver ordentligt, desværre.
Kun hvis du ligefrem vil til at prøve med svejseværk, og det er ikke godt eller pænt.
Så er det bedre at prøve om du ikke kan finde noget andet evt. brugt.
Hvad er det for en MC?
mvh dova

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 06-11-04 19:47

Jeg har en Honda 400 cmt.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 06-11-04 20:06

Nå, sådan en kender jeg godt, den ligner meget den MC jeg har nu, En Suzuki GS400L.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du vil koste på det, eller om det skal være originale potter. ( de kan fås som Sito-potter for 2500).
Men ellers kan man få flere modeller af universalpotter til choppermodeller, for omkring 800 - 1000 kr. for et sæt.
Prøv f.eks. at se om der skulle være noget her på www.bike-shoppen.dk Kig under chopperdele.
mvh dova

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 06-11-04 20:08

Okay, det vil jeg prøve. Du skal have tusind tak for dine svar. Og hurtig respons

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 06-11-04 20:08

Du får selvfølgelig også lige point.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-11-04 20:11

Jamen selv tak og held og lykke med at finde noget du kan bruge.

mvh dova