/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
spareskinne til windows xp
Fra : 19431225
Vist : 326 gange
50 point
Dato : 06-11-04 17:33

Hej

Jeg har købt en elspareskine, som skulle formindske mit strømforbrug, hvor den vha. usb porten skulle slukke det som normalt står standby, men det virker ikke i vejledningen står der "Nogen nye bundbort understytter USB-keyboards med instant power funktion, denne funktion skal deaktiveres# hvordan deaktiverer jeg denne, svar venligst hvordan jeg skal gøre trin for trin, idet jeg er ny.
På forhånd tak

Kommentar
Fra : lras

Dato : 06-11-04 17:51

Det afhænger hvilken computer du har. Jeg har en IBM og den kan ikke bruge spareskinnen da der konstant er spænding på USB porten, og det kan kun undgås ved at tage stikket ud, og så er der jo ikke meget fidus i sådan en spareskinne.

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 06-11-04 22:00

Jeg kunne heller ikke få det til at virke, men så fandt jeg et tilbud, på et PCI/USB kort med 4 porte og satte det i, omplacerede alle mine usb hardware, så nu er det kun komputeren der står standby, alt andet er der slukket for.