/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
INTERNET TV FRA FILIPPINERNE
Fra : flemming1312
Vist : 312 gange
50 point
Dato : 05-11-04 18:03

http://wwitv.com/portal.htm
Det er adressen til mit spørgsmål, forstået på den måde, at når jeg ikke vælger en bredbåndstation at se på, så tager jeg en alm. min comp hakker for meget hvis jeg vælger en bredbåndstation. i mit tilfælde ser jeg en del nyheder ol. fra Filippinerne, men billedkvaliteten er så dårlig, findes der dog ikke et program der kan forbedre kvaliteten, så man kan se hvad der sker på skærmen uden man behøver at knibe øjenenene sammen....
Tak

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-11-04 18:55

prøv evt. nogle kodec
(DOM.Rep kvaliteten er meget ringe ville mene det er optagelserne / forbindelsen der er problemmet der over. men få flere tvstationer)

Kommentar
Fra : flemming1312

Dato : 06-11-04 13:36

Codec, ja undskyld jeg spør, men hvad går det ud på..... jeg ved desværre ike så meget om pc, så jeg skal ha skåret det ud i pap

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-11-04 14:51

det er nogle coder til afspilleren så den kan afspille forskellige film/musik typer
har lige har fat i en anden har er også kommet frem til at det må være en dårlig forbindelse/optagelser der ligges på nettet