/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slette sit spørgsmål
Fra : fusker13
Vist : 250 gange
50 point
Dato : 05-11-04 17:53

Jeg har fået besked fra andre bruger at jeg skal slette mit spørgspål på et tidspunkt.

Har også fået besked på, at jeg skal højreklikke og slet, Men hvor skal jeg højreklikke , når jeg højre klikker på spørgsmålet får jeg ikke kategorien slet

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-11-04 17:55

Nej du har nok fået at vide du skal lukke det ved at acceptere et af de svar du har fået. Spørgsmål kan ikke slettes når der er kommet kommentarer til dem
mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-11-04 18:05

fusker13
Jeg mener at du på et tidspunkt havde skrevet det samme spørgsmål i to forskellige kategorier. Den samme bruger svarede i begge spørgsmål. I det 2. spørgsmål skrev brugeren at du kunne slette "dette", men det kunne/kan du ikke, da han/hun har/havde svaret.
Du kan kun slettet et spørgsmål, hvis ingen har svaret.

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 05-11-04 18:27

fusker13

Læs "Kom godt i gang" http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

De tidligere spørgsmål, som du har stillet, kan du kun lukke ved at acceptere et af svarene.

Der står ikke skrevet nogen steder, at et spørgsmål skal lukkes, men mange brugere, som har deltaget i spørgsmålet, ønsker det.

Dine tidligere spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/53065

http://www.kandu.dk/dk/spg/53071

Du kan bare fortsætte med at svare i de spørgsmål, så skal brugerne nok hjælpe dig.

Hvis du mener at du har fået et svar, så kan du accepterer svaret ved at trykke "accepter", det står til højre lige over datoen.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : fusker13

Dato : 05-11-04 20:13

Tak for svaret ans.