/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang tittel..
Fra : Mut707
Vist : 515 gange
40 point
Dato : 05-11-04 16:38

Hej..Har hørt sådan en sang..mener at det er sting der har lavet den.. Hmm dne er stille (en mand der synger)
hmm synger noget med sweatest og sååen.. Hedder måske noget med everytime eller noget?
Mvh Julie.

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 05-11-04 16:57

det er ikk den der every breath...
Men en hvor de synger sådan 'the sweatest one' den er lidt stille og "sød"..

Accepteret svar
Fra : JDS_JEDI

Modtaget 40 point
Dato : 05-11-04 23:50

Hej Mut707
Den sang du tænker på er nok Sting med Consider me gone... Håber det er den du tænker på...
Venlig Hilsen JDS-JEDI

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 07-11-04 10:46

neej.. det var ikk lige den sang.. ellers tak for hjælpen..

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 08-11-04 18:25

Et skud i tågen måske, men foreslår U2: Sweetest thing....

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 12-11-04 17:51

Whenever I saw your face, whenever....
Whenever taste in my mouth, whenever the sweatest one that i tast..
Hmm sådan noget mere af teksten?
Og det er Sting som har lavet det...

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 12-11-04 20:22

fandt den selv :P
whenever i say your name

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-11-04 02:21

Du skal stadig lukke dit spørgsmål ved at klikke på accepter svar i højre side, lige over rammen med det svar, du mener kommer tættest på.

MVH
Hanne

Godkendelse af svar
Fra : Mut707

Dato : 13-11-04 09:35

Ja ja Hanne.. JDS_JEDI's svar må have været bedst.. Hehe det var da ihvertfald med sting..