/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Snebold spil...efterlysning!
Fra : Toupie
Vist : 438 gange
50 point
Dato : 05-11-04 12:17

For et par år siden havde jeg et lille spil på min pc....det er nogle små tegneseriefigurer der kaster med snebolde. I første spil er der 3 mod 3 spillere. I næste spil er der 5 mod 3 spillere...og så fremdeles. Lyden til spillet er sådan en lyd man kun kan blive i godt humør af
Desværre har jeg fået det slettet og kan ikke huske hvad det hedder......nogen der kender det og ved hvor jeg kan finde det???

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 12:23

Du kan lede efter DOS spil her : http://www.dosgamesarchive.com/index.php

..hvis det da var et DOS spil

Jeg kender det ikke og spiller ikke (...joeh, en smule CivIII). Der er sgu nok gået en stor gamer tabt i mig

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : punkler

Modtaget 60 point
Dato : 05-11-04 12:29

Hejsa...
Jeg husker det godt... Prøv følgende...
http://www.wbfj.org/games/snowballfight.html

Det spilles online...
MVH
Thomas

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 12:33
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 12:35

Don't eat yellow snow!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 12:40

Smalltalker lige : emesen -> Dén kender jeg til gengæld godt : http://www.lyricsfreak.com/f/frank-zappa/56563.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-11-04 14:16

Er lige kommet tilbage fra fagforeningen

Tjekker lige linkene, men det var helt sikkert ikke et online spil....og ved da ikke om det var et DOS spil

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 05-11-04 14:29

Jooooow der var det jo Tak Punkler

Dengang jeg havde det, var det installeret på computeren og ikke online, men spillet er det rigtige

Tusind tusind tak

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-11-04 14:30

Tak til Molo og Emesen også, for forsøg på hjælp