/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Når XP er startet op... SÅ
Fra : pytberg
Vist : 361 gange
50 point
Dato : 04-11-04 21:19

er der en mappe åben, hvor i der er support til mit grafikkort. Jeg vil gerne have ,at jeg ikke skal til at lukke den mappe før jeg kan komme videre. Altså.... jeg vil bare gerne have mit skrivebord klar til kamp. Men hvordan ?

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 60 point
Dato : 04-11-04 21:36

hej !
kan du se hvorfra den mappe er åbnet,f.eks c:\windows\system32
eller sådan noget....
måske
1. kan du finde den under start-programmer-start
eller
2. kan du se den sti under fanen start i msconfig,der åbnes ved at klikke på start - kør skriver så i kør
msconfig
find derpå fanen start og gå alle start-elementer igennem om det kan passe på den,hvis - så fjern X i feltet så vil den ikke starte op.
genstart og se omd er er løst..

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 04-11-04 21:36

Prøv følgende:
Højreklik på <START>
Vælg <ÅBN>
Klik på <PROGRAMMER>
Klik på <START>

Hvis der så er en genvej til den mappe du ikke gider at se ved opstart, så slet genvejen. Næste gang du starter op burde det så være uden denne mappe åben.

Kommentar
Fra : pytberg

Dato : 04-11-04 21:51

Sådan.. tak for hjælpen. XOU.. jeg brugte din "opskrift". Tak

Godkendelse af svar
Fra : pytberg

Dato : 04-11-04 21:51

Tak for svaret xou.