/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
flash logo!
Fra : er_du_klog
Vist : 863 gange
100 point
Dato : 04-11-04 18:59

Jeg har 2 billeder som jeg har behandlet i Adobe Photoshop, derefter har jeg så lavet dem til en .gif i ImageReady

Men det fylder for meget, når siden skal vises.

Kan det så lade sig gøre at lave det flash... kunne tænke mig at det ikke fylder så meget. det kan ses på www.mpjc.dk

Hvis nogle har lyst på de gerne lave det for mig, eller også komme med en udførlig vejledning!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-11-04 19:02

kan du ikke bare formindske størrelsesn så den passer ?????????

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 04-11-04 19:04

nej

Accepteret svar
Fra : Axencrone

Modtaget 110 point
Dato : 04-11-04 19:44

Hvad er din email add.?
Jeg har lige lavet det i Flash! Så kan jeg sende det til dig!
MVH

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 04-11-04 19:51

jeg laver det med mellemrum, ( sikkerhed )

m a r t i n @ m p j c . d k

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-11-04 19:56

Det kunne være spændende for os andre at se det i flash - er der mulighed for det !

//bentjuul

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 04-11-04 20:17

Så værsgo 3 filer!
MVH

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 04-11-04 20:51

den er ved at blive lagt ud... men vil i ikke give mig ret i at den er tung at læse i .gif format.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 04-11-04 20:53

så er den klar.... www.mpjc.dk

Godkendelse af svar
Fra : er_du_klog

Dato : 04-11-04 20:55

Tak for svaret Axencrone.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-11-04 21:04

Flot - hvor meget fylder det så ? Giffen var meget stor og tung.

//bentjuul

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 04-11-04 22:27

Det fylder ikke ret meget ca. 63 KB

og giffen fyldte 1,63 mb!