/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
www.digitalrise.com
Fra : Digitalrise
Vist : 236 gange
20 point
Dato : 04-11-04 13:17

Welcome to www.digitalrise.com! From USB Pen Drive, MP3 player, camera add-ons, blank CD, 4X Sony DVD-R, SecureDigital (SD) Memory card, Olympus xD-Picture memory card, Sandisk CompactFlash (CF) / MultiMediaCard (MMC), Compact Flash Card, USB flash Memory Pen Drive, DKU-5 USB data cables, pc web camera, HP/Cannon Printer Toner, to Nokia LCDs, Nokia batteries, Ghost dual SIM cards, 12 in 1 SIM Doctor Sim Cloning Devices, Handsfree Nokia/Motorola voice changers + electronics we are your reliable China resellers. Now offer Evisu jeans, Von Dutch hats, Gucci boots, Burberry Blue Label, Louis Vuitton LV handbags we are ur reliable China supplier. Global distribution, No minimums, Great prices!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-11-04 13:24

Og spørgsmålet???