/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Venner/friends
Fra : 888
Vist : 313 gange
100 point
Dato : 03-11-04 20:19

Tror jeg har misset et afsnit af venner for nogle uger siden.... Hvorfor er Joey og Rachel ikke sammen mere? Blev de ikke et par efter den tur til Barbados(eller hvor de nu var henne alle sammen...)

Accepteret svar
Fra : Carg

Modtaget 110 point
Dato : 03-11-04 20:38

De prøvede på at komme sammen som par, men det føltes for underligt for dem.

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 03-11-04 20:40

Det er et ret sjovt afsnit...du skal tage og fange genudsendelsen...de har vist været på date...kommer så hjem og skal kissemisse, men så bliver Rachel ved med at komme til at slå Joey når han prøver på at røre mere intime steder

Godkendelse af svar
Fra : 888

Dato : 03-11-04 20:43

Tak for svaret Carg.

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 03-11-04 20:44

Jeg synes faktisk også at det var en lidt abrupt slutning på deres forhold...men så vidt jeg er informeret så er Jennifer Aniston jo den af skuespillerne der ike har lyst til at lave flere afsnit og Matt LeBlanc skal jo fortsætte tråden med sit eget show "Joey", måske er det derfor de ikke kan blive sammen...tja måske

Kommentar
Fra : 888

Dato : 03-11-04 21:27

Det har du måske ret i....det virker bare underligt, når der nu var lagt op til at det virkelig sq være de 2....Synes de slipper lidt nemt om ved det...

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 03-11-04 21:41

Jeg er enig , synes bestemt det var meget pludseligt, man forventede ligesom en længere affære mellem de to...
Jeg har dog set slutningen på serien...og selvfølgelig er der en mening med alt...