/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Anti-Bush trøje
Fra : kaad1
Vist : 384 gange
200 point
Dato : 03-11-04 17:11

Er der nogen som ved hvor man kan få en fed anti-bush trøje. Jeg har fundet mange i USA, men synes ikke de er vildt pæne og de koster også meget i fragt. Er der nogen som ved et godt sted hvor de laver nogle seje nogle. Hvis det ikke er muligt, er det så nogle som kan designe en trøje?

Kommentar
Fra : lau_cph

Dato : 03-11-04 17:37

Jeg vil helt sikkert tro at du kan finde hvad du søger i US-style som ligger i københavn ved strøget!

Kommentar
Fra : kaad1

Dato : 03-11-04 18:01

hmmm..... Kan jeg ikke bruge til så meget

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-11-04 22:02

Jeg vil gerne have en Anti Danmarks Radio t-shirt.