/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
creme
Fra : nrh
Vist : 390 gange
40 point
Dato : 01-11-04 23:43

Er der nogle, der ved hvordan man selv laver creme, kosmetik mv?
Mvh

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-11-04 23:51

Hej Nrh

Jeg tror der er mange måder at gøre det på.
Jeg har en bog "gamle husråd og gode ideer" fra Det Bedste og i den er der en del opskriffter på cremer, masker massageolier og sånt, men det vil kræve en hel dag hvis jeg skal skrive det ind måske du kan låne den et sted?

Hvis du skriver hvilken slags creme du skal bruge kan jeg skrive en af dem ind, hvis der er en der passer...

// Toupie

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-11-04 23:51

sumo lotus har skrevet flere bøger om emnet. kosmetik du selv kan lave, hedder vist en af dem. hun er grundig og forhandler selv materialerne. i hvert fald da hun skrev bøgerne. ellers matas?
mvh

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 02-11-04 08:51

Her kan du købe opskrifter til en tier stykket: http://www.urtegaarden.dk/default.asp?PageID=54

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-11-04 09:16

ja, den er rigtig god. det er netop sumo lotus' firma, du her refererer til, mulberry.
mvh.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-11-04 09:22

undskyld mulberry, ovenstående kom til at lyde ironisk, men der ER min mening, at den er go'. så nu er vejen banet for nrh.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 40 point
Dato : 02-11-04 12:32

Du kan også hente dem gratis i pdf-format via mulberry's linkhttp://www.urtegaarden.dk/images/pdf/cremelotion.pdf

//bentjuul

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 02-11-04 16:36

Gratis!? Det ser lækkert ud, det vil jeg da også prøve

Kommentar
Fra : nrh

Dato : 02-11-04 22:38

Tusind tak!!! jeg vil straks gå ind på hjemmesiden.

Godkendelse af svar
Fra : nrh

Dato : 08-11-04 08:28

Tak for svaret bentjuul.