/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Valby bakke (tabs/noder)
Fra : brian_messenger
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 01-11-04 12:32

Er der en der har nogle tabs/noder til Valby bakke med Peter sommer???

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 01-11-04 15:29

Nej.. detsvære ikke.. men vil også meget gerne have dem.. hvis du finder dem.. :) Så derfor skrev jeg lige en lil hilsen sådan jeg fik en mail når der var nogle der skrev :)

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 01-11-04 15:29

Nej.. detsvære ikke.. men vil også meget gerne have dem.. hvis du finder dem.. :) Så derfor skrev jeg lige en lil hilsen sådan jeg fik en mail når der var nogle der skrev :)

Kommentar
Fra : o0LouiSe0o

Dato : 01-11-04 23:21

Jeg har dem desværre heller ikke.. Men er også interesseret

Kommentar
Fra : psyreged

Dato : 02-11-04 14:37

m2, jeg vio også gerne have dem... undersøger det for det må snart være min yur til at bidrage med noget... Venlig hilsen Morten Psyreged

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 02-11-04 15:44

Omkvædet køre i hvertfald i: Em-D :|

Kommentar
Fra : keldhamselv

Dato : 22-11-04 16:22

Den er nu meget nem!!
Den går i |C AM| i versene

og |EM D| i omkvædet

have fun!

Kommentar
Fra : psyreged

Dato : 22-11-04 22:10

lol....
hvor let kan det gøres...

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 23-11-04 13:56

Nogle der ved hvor man kan finde teksten så?

Kommentar
Fra : jeko80

Dato : 24-11-04 22:46
Kommentar
Fra : AndyAnd

Dato : 15-01-05 17:24

Hvad med Tigger?

Accepteret svar
Fra : andersdt

Modtaget 100 point
Dato : 18-01-05 17:25

Det er nu ikke helt så simpelt som der er beskrevet her.. Men den er her:

Peter Sommer - Valby bakke

Em Am Em
JEG TRÆNGTE TIL AT SNAKKE. Ikke tale, bare snakke. Som man
Am Em Am
gør det vest for Valby Bakke. Som man gør det vest
Em Em
for Valby Bakke.

C Em C Em C
Så jeg vendte snuden hjem. Jeg stak tomlen ud, blev taget op af
Em Am C Em
den første bil med en jydekrog. Fyren bød mig på en smøg, og
C Em C Em
jeg ku bare ryge fra pakken. Indtil han så mit tøj og
Am D
sagde: ”Hvad er det, der sker med farven på dine øjenlåg?”
C
Jeg svarede: ”Den er sort, som prisen på dine smøger uden D banderole på.”

Em G Em G
Så begyndte vi at snakke. Ikke tale, bare snakke. Som man gør
Em
det vest for Valby Bakke.

C Em C Em C
Men han ku se, jeg snød – at jeg havde klædt mig ud. Jeg var
Em Am C
langtfra hurtig nok ved havelågen. Han sagde: ”Man ser det
Em C Em C
straks. Det er måden, som du ryger på. Det er måden, som du
Em Am D
taler på – det er tykkelsen på din tegnebog ...”

Em G Em G
Så begyndte vi at snakke. Ikke tale, bare snakke. Som man gør
Em
det vest for Valby Bakke.

C Em C Em C Em Am
Vi kom forbi min folkeskole. Jeg viste ham min legeplads, tog ham ind i min skammekrog, mit fodboldmål.
C Em C Em C Em
Men han kendte alt til mig. Han var min gamle klasselærer. Jeg ku knap nok kende ham –
Am D
men pludselig ku jeg huske, hvad han skrev i min karakterbog:

C
”Du kan nå langt, hvis du vil det. Men hvad er det egentligt, D du vil nå?”
(kun bastoner):E F# G A C H E
Så begyndte vi at snakke.

Em D/f# G A C
Så begyndte vi at snakke. Ikke tale, bare snakke. Som man gør det vest for Valby Bakke.
B Em
Som man gør det vest for Valby Bakke.
Em D/f# G A C
Yea-eah snakke. Ikke tale, bare snakke. Som man gør det vest for Valby Bakke.
B Em
Som man gør det vest for Valby Bakke.

----------------------------------------------------------------------------------------
Bare smid den over i word og skrift courier new.. Så er den hjemme

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 19-01-05 18:52

AndyAnd wrote:
>>Hvad med Tigger?

Jeg har dem også til tigger.

Men så må du lave dit eget spørgsmål..

Godkendelse af svar
Fra : brian_messenger

Dato : 15-03-06 13:00

Tak for svaret andersdt.