/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Proplemer med Ad-Awarer 6.0
Fra : briani
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 01-11-04 11:07

Ny reference-fil fundet
Build:000001 26.10.2002,dato:26.10.2002
Download og installer denne fil ?

Når jeg så siger ja til at downloade denne fil,så begynder den,men går i stå ved 5%

Under detaljer står der

Reference-fil ikke hentet eller ugyldig.

Er der andre der oplever dette,studser lidt over at datoen på overnævnte fil er fra 2002

Mvh
Brian

PS-Har prøvet at afinstaller Ad-awarer og kørt den ind igen,men samme fejl opstår

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 01-11-04 11:08

hvad for en ad-aware køre du med..måske du skal have den nyeste se versionen ?!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-11-04 11:10

Hej Briani

Jeg oplever det samme med computeren på arbejdet men har endnu ikke fundet ud af hvad det er der går galt.

// Toupie

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 01-11-04 11:10

nåe ja..prøv oxo efter at du har afinstalleret det og fjerne mappen og diverse rester som tilhøre ad aware, det er ikke altid ALT bliver fjernet

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-11-04 11:16

CyberfishY

Alle rester er fjernet også fra regedit

Har lige snakket med en ven,han har også samme proplem.

Brian

PS-Har prøvet den nye version,men den slettede jeg igen,da jeg bedre kunne lide den gamle.

Accepteret svar
Fra : CyberfishY

Modtaget 110 point
Dato : 01-11-04 11:20

ikke for at være klog men jeg mener det kan ligge i at man skal have den nye Se version som oxo finder meget mere "snavs"

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 01-11-04 11:29

Ad aware 6,0 er død - hent den nye version på deres hjemmeside eller her
http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-11-04 12:51

Hejsa igen

Har lige været inde og kikke på spywarefri forum,og flere derinde har samme proplem
Og derinde anbefalede de også at hente den nye version
Så jeg afinstalerede den gamle og kørte den nye ind,og den kører OK

Så både CyberfishY og fh1dk fik ret
Og da man ikke kan dele sine point så accepter jeg CyberfishY her,og opretter et ny spørgsmål til 100 point til fh1dk.

Skal måske lige oplyse at man på nedstående links kan hente en sprogfil på dansk til den nye version,og selfølgelig også downloade den nye version Ad-aware SE 1.05

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-11-04 12:51

Det er det mest sandsynligt, at problemet ligger i, at du kører med den gamle version. Registrerede brugere ville nok have fået besked på, at opdatere, men os snyltere må vel tage det som det er.
Jeg syntes ikke, at SE versionen er besværlig, bare lidt anderledes.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-11-04 12:53

Halløjsa Brian
Alt det der er der rare mennesker der har skrevet om for længst.

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 01-11-04 12:53

Tak for svaret CyberfishY.

Du var klog

Mvh
Brian