/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Sony MDX-C5970R
Fra : hojriiskim
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 31-10-04 18:40

Jeg har lige købt bil. I den sidder en Sony autoradio model MDX-C5970R... Da den er sat i med noget hjemmelavet gejl, er den rimelig besværlig at få ud... Jeg ville gerne hører om der evt var nogen der viste om der er en seperat bass-udgang på radioen, så jeg bare kan sætte en bass til der?? så er jeg nemlig fri for at skal til at skilde det ad hvis der så ikke er en udgang...

Nogen der ved noget?

På forhånd tak!

Kim

Accepteret svar
Fra : RISKOGER

Modtaget 100 point
Dato : 07-11-04 21:28

Hej kim.

Hvis du kikker på dette link:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5730455170#ebayphotohosting
og kikker på billede lidt længere nede på siden kan du fint se hva der sidder af ind/ud gange bag på din radio.

jeg har selv en sony radio og bag på min sidder der et såkaldt sub udgangskabel.

hvis det er et sådan kabel som du muligvis efter søger bag på din radio, så vil jeg ud fra billederne på ved lagte link sige at det har du desværre ikke.

Håber at du kan bruge mit svar hilsen Riskogeren

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 07-11-04 21:33

Tak for svaret RISKOGER.

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 07-11-04 21:39

Velbekommen!!!