/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3 mobil altså !!!!!
Fra : miritdk
Vist : 563 gange
20 point
Dato : 31-10-04 13:37

er nødt til at skaffe en 3 mobil da stort set alle omkring mig jeg har kontakt til selvfølgelig er hoppet på den - bølgen altså *G* - nogen der ved hvad det billigste abonnement er ??????

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 31-10-04 13:39

jeg har flere kolleger der har 3 telefoner og der er HELE tiden bøvl med dem. To af dem har fået ombyttet telefonen 3 gange fordi den ikke dur. Når man ringer til deres hotline går der ofte 1 time med at være på hold. GLEM den telefon og abonnement

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 13:42

Hvor billigt skal det være http://www.talifon.dk/news/?id=9

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 13:50

jeps ibenhoel ved jeg - men ingen af dem jeg snakker mest med har problemer så for at holde kontakten vedlige så gør jeg det altså - basta !!!!!!!!

jakjoe - ville jo være rart hvis den kunne køres helt og aldeles gratis kigger lige på dit link og vender tilbage

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 13:52

*GGG* jakjoe - ja det var billigt - men det var ikke prisen men abonnementet jeg var interesseret i !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 13:56

Er godt klar over det...men mon ikke abonnementet er ens i alle butikker der sælger 3mobil ?
Og så er der vist noget med at man er bundet i 12 måneder !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 14:05

jakjoe....... nej der er forskel og bindingsperioden er der hvor jeg undersøgte det 6 mdr - de må vist heller ikke mere når det kommer dertil.
HVEM kender det billigste abonnement så da ????????????

Ibenboel.. jeg beholder skam da også min gamle go´e grimme nokia - lol - men sladderen kan da få lov at gå gennem 3´eren *G*

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 14:15
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 14:28

næ det kunne jeg heller ikke men har fået at vide at der er noget til kr 69 - hvad og hvor er mig ubekendt og jeg kan ikke få fat i vedkommende før det er forsent.

Accepteret svar
Fra : ee

Modtaget 20 point
Dato : 31-10-04 17:31

jeg tror det billigste man kan få hos 3 er et alm. boom abonnement det kan du jo vælge med - fri på 3- det vil sige alle dine samtaler også video er gratis når du er inde for 3 s net
både jeg og min familie har 3 telefoner og har aldrig haft noget vrøvl det er motorola 825

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 17:40

Tak for svaret ee. tror det er rigtigt efter hvad jeg selv sådan i farten har opfattet.

Kommentar
Fra : Sis27

Dato : 31-10-04 18:44

Hej..... Boom og fri på 3 koster 181,50 kr pr måned. Har lige lukket mit abonnement hos 3 da deres dækning er noget ØV, og deres tlf er noget rigtig ØV.... Jeg har haft utrolig mange problemer med min. Bla. Hvis jeg har ringet op til en og vil af slutte opkaldet, er jeg nødt til at tage mit batteri ud da tlf ikk reagere på andet. Du kan også opleve at hvis du ringer til en kan de ikk høre dig, og hvis der bliver ringet til dig, kan du ikk høre dem. MEN...... Det er selvfølgelig dit valg. men jeg ville fraråde dig det.. du vil blive ked af det i længden... Men bindingsperioden er 6 mdr for private og 12 mdr for erhvervskunder. Men ring til 3 i stedet, de har jo alle svar... også hvad der er billigst for dig. Deres tlf nr er: 70 31 33 13.

Kommentar
Fra : ee

Dato : 01-11-04 07:32

hej miritdk
jeg tror du skal passe på med hvad for en telefon du køber, hvis man køber noget bras er kvaliteten jo også derefter
jeg har kun god erfaring med motorola telefoner som jeg har haft mange af de sidste 10 år, jeg har skiftet når der kom noget nyt og spændende.
med hensyn til 3 s dækning syntes jeg man har en rimelig god dækning, der kan sevfølgelig være problemer hvis man er langt væk fra de store byer
når du rigtig skal udnytte din 3 telefon skal du tænke på den som en computer istedet for telefon, den kan give dig meget sjov i hverdagen, men hvis det ikke skal blive for dyrt skal du betale lidt ekstra for tillægspakkerne så du rigtig kan udnytte den uden hele tiden at tænke på prisen
Rigtig god fornøjelse
Elo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-04 20:59

til alle jer der har været så søde at svare - så er den åndsvage 3´er kommet i land i mandags - og ok - det billigste abonnement var iflg den unge sælger kr 69 - men der var så lige at jeg da fik lidt lyst til at lege - så det blev boom med guld - altså lidt dyrere indtil de få måneder er gået - eller hvis jeg nu ville købe den i stedet. *G*
Har oplevet en enkelt gang at en af mine bekendte havde lidt svært ved at høre mig - men da hun så ringede op var alt ok - så indtil videre alt ok - når de seks måneder er gået må jeg jo så bestemme mig til om jeg skal det ene eller det andet - og det er bare det !
ee........ jeg synes også den har en rimelig dækning trods alt - bedre end ventet og jajaja - jeg kan da heller ikke lade være med at tænke på den som en computer - det er jo for søren en sådan *GG*
Endnu engang tak til jer alle - jeg vil lige hade den mobil for et stykke tid - og den gamle kører for dem jeg ikke vil have på - så alt i alt - ja det er vel godt nok