/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hotmail på yahoo
Fra : SACA2
Vist : 418 gange
50 point
Dato : 31-10-04 00:31

vi har 2 mail adr. på yahoo..når vi har skullet logge ind på den de sidste 3 uger, har den kørt rigtig langsomt...men den sidste uge har det ikke været muligt at komme ind på den...
Nogen der har samme problem eller en ide om hvad man gør....der står bare "server ikke fundet".

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 31-10-04 00:50

Hej.
Jeg vil anbefale at du prøver at skrive til Yahoo om problemet.

[Calle]

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 31-10-04 00:53

Hvordan finder man adr????

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 31-10-04 00:54

Det er ikke fordi jeg ikke kan logge ind...det er siden min computer ikke kan/vil finde..

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 31-10-04 00:58

Du skulle kunne finde lidt hjælp her:
http://dk.docs.yahoo.com/info/howto/index.html

Hvilken side prøver du at forbinde til?
Deres webmail skulle findes på http://mail.yahoo.com/

[Calle]

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 31-10-04 01:03

Kan DU komme ind på de 2 link?? den sidste...står der siden kan ikke findes...
og på den øverste kan jeg få første side frem, men søger jeg på mail eller min yohoo så kan siden ikke findes....HJJÆÆÆÆPPP Pleace...

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 31-10-04 01:21

Ja, disse to link virker fint hos mig.
Du har vel ikke blokeret disse sider i din router/firewall vel??

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 31-10-04 01:23

smiler..nej det tror jeg ikke...ved ikke lige hvad det er du snakker om....men jeg har ikke foretaget mig noget på computeren udover at logge ind og ud...

Accepteret svar
Fra : Calleman

Modtaget 60 point
Dato : 31-10-04 01:25

Det lyder jo mærkeligt så... måske du skulle ringe til din internetudbyder imorgen og høre dem om problemet.
Du har vel prøvet at genstarte computeren?

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 31-10-04 01:32

ja det har jo stået på en hel uge.. så computeren har både været tændt og slukket mange gange....vi har kabel netværk og jeg kan da godt prøve at spørge dem om de kan hjælpe mig imorgen...jeg har været inde på deres hjemmeside, men der står intet....

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 31-10-04 01:37

Jeg har desværre ikke rigtig andre bud.
Problemet må dog ligge lokalt på maskinen, eller hos din udbyder.

[Calle]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 10:53

prøv at bruge enten ctrl eller shift nå du vil have siden op - er den oppe med fejl forinden så marker adressen og brug en af tasterne og tryk enter samtidig - det lyder for mig som om det ikke er messengeren det er galt med - men at dine sikkerhedsindstillinger måske har blokeret enten for siden eller for aktivex og det ordner sig som regel som skrevet her. held og lykke med det lille irriterende problem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 10:54

ps kig efter om du har blokeret i din firewall for eks - og alt der ligner

Godkendelse af svar
Fra : SACA2

Dato : 08-11-04 17:09

Tak for svaret Calleman.
   Efter lang tids kæmpen fandt jeg på vores netværk...Nal-net..en brugbar løsning og vupti så kan jeg igen logge på....så din ide med at det var netværket ...var ganske rigtigt....