/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
mapper til at hænge på væggen ? 300 poin~
Fra : babee
Vist : 859 gange
300 point
Dato : 30-10-04 21:27

hejsa
nogen der ved hvad sådan nogle mapper hedder ? det jeg mener er mapper der hænger på væggen og så kan man blade i den. de kan nogle gange ses hos en tattovør.
jeg er intersseret i at få at vide hvor man kan købe dem henne !!
på forhånd tak og god aften

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-10-04 22:37

Prøv hos C&C Christensen. Tror jeg nok de hedder. Det er et af landets største kontorartikel-kæder. De mapper du taler om bruges til at fremvise sine varer i. En slags lodrette/vertikale hængemapper, oftest i lidt hårdt plast. Et kontorartikel-firma vil sikkert have dem. Det kan være de hedder noget i retning af Vertical-FlipOver-Map. Jeg kender dem godt, men husker ikke at jeg nogensinde har hørt deres navn. Sorry.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 09:58

De hedder tarifold.
www.tarifold.fr
Tarifold Scandinavia AB
Grantorpsvägen 10
593 38 VÄSTERVIK
Telefon +46 (0)490-319 90
Fax +46 (0)490-319 80
e-mail: tarifold@tarifold.se

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 300 point
Dato : 31-10-04 10:03
Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 17-11-04 12:11

Tak for svaret emesen.